2018年10月12日星期五

Le q Cafe & Bar:精緻午餐大法現

法國菜一向喺美食嘅保証,當然,都要睇吓間餐廳有無濫竽充數,不過,喺咪真材實料,其實一食就食得出。最近,中環區有唔少高級餐廳插旗,Le q Cafe & Bar就喺其中一家。呢日約咗舊同學有啲商務嘢傾傾,就嚟到Le q Cafe & Bar共進商務午餐。
Le q Cafe & Bar比較特別,位處皇后大道中一座單幢5層高嘅舊樓,雖然全幢都屬於佢,不過,各層樓有唔同用途。地下喺酒吧,一樓喺高級雜貨鋪,二樓以上喺唔同功能嘅用餐區。
我哋被安排晌5樓用餐,對外兩面都喺落地大玻璃窗,採光度十足,陽光太猛時,店員都好醒目會拉拉窗簾擋擋光。由於喺單幢樓,每層面積唔大,眼見都只喺12個位,裝修簡約,木地板,配以帶金屬嘅裝飾,完全感覺唔到晌一幢舊唐樓內,顯然都花過心思去打造。
我哋兩個人,正好窗邊位有二人座,望落去,有少少街景景觀。由於每層地方唔大,頗適合小型包場搞活動,事後問過店員,佢哋亦有提供包場服務,但就無再詳問細節喇。
由於廚房設晌地下,無理由吓吓啲食物由侍應從地下捧上去架,小弟啱啱坐晌「服務間」前,就見到專門運送食物用嘅升降機,已經好耐無見過呢啲設備喇。
嚟食晏,基本上有兩個選擇,一喺快快手只有一道主菜嘅Express Lunch($68),一喺就享受好啲4道菜再包埋啡茶嘅Business Lunch($208)。
不過,仲想嘆啲,無問題,友人特別安排咗個精選午餐($480),同樣喺4道菜,包餐飲,但用料更精。
bowlFocaccia
由店員倒下橄欖油及黑醋後,轉頭就送上自家製麵包籃,細心用白布冚住保溫。雖然無問麵包喺咩名堂,但食落似喺加咗黑橄欖嘅意大利香草包(Focacia),入口面層脆脆哋,包心就好鬆軟。沾上油醋,簡單好食。
bowlParma Ham, Serrano Ham 
頭盤喺兩款唔同產地嘅風乾火腿,前者喺意大利嘅巴馬火腿(中間捲起嗰埋),後者喺西班牙嘅山區火腿(平放嗰一大片),兩者各有特色,鹹香緊緻,而山區火腿就稍為再油潤啲。將火腿捲住已焦糖化嘅無花果,再沾少少松露蜜糖醬,嗰份鹹與甜嘅交融,令味道嘅變化確喺好微妙、好豐富。
bowlRisotto
呢一道有啲似喺法國菜嘅小主菜(Entree),因為份量唔少,又安排晌主菜之前。咪睇個樣好似普普通通,食得出甚高水準,一來米粒口感煙韌好對辦,二來做得濕潤而充滿芝士香味,三來飯內混有帶子及龍蝦肉,自然美味升級,再者,比一般意大利無咁「漏」,多添份清爽感,皆因放咗啲意大利青瓜入飯內。
bowlChicken Roulade
法式雞卷可以講喺經典法國菜之一,以法國春雞肉嚟做,雞肉本身已經好夠嫩,加上師傅煎得恰到好處,所以,食落啲肉質感到無比柔嫩;而雞肉捲住鵝肝醬、野菌,又沾滿松露油,入口嗰份幽香、綿滑感,非常突出。此外,伴菜亦有心思,意大利青瓜及黃瓜都裁到細細件,一口一小件,仲有啲初時以為喺薯仔,咬落腍腍哋,又帶點爽口,再細看先知喺淮山嚟,真特別。
bowlBaked Ocean Sea Bass Fillet
至於呢一道烤鱸魚柳,賣相就真喺極富特色,以耐熱玻璃紙袋起成份鱸魚,其實,曾經晌佐敦一家鐵板燒店見過呢種玻璃紙,當時已覺得好神奇,因為,竟然可以直接放晌鐵板度加熱。甫剪開袋口,蕃茄嘅香氣已立時湧出,然而,鱸魚出奇地保持皮脆肉嫩,魚味濃郁,喺具質素嘅魚柳;而驚喜喺底下仲有其他海鮮料:魷魚圈、大蜆,均喺靚料,入口富鮮味。
bowlCoconut Panna Cotta
兩道精彩嘅主菜後,就喺甜點,甜點喺意式奶凍嘅加強版,賣相清爽。先喺奶凍加入椰奶,既有奶香,又有椰香,只喺質感略嫌有丁點實;而伴碟嘅唔喺「求其」擺啲生果,而喺用上煮過嘅鮮菠蘿粒及橙肉,酸酸甜甜之下,更托出奶凍嘅香濃奶味。
bowl即磨咖啡、熱檸檬茶
晌上甜品前,先嗌埋餐飲,襯甜品小弟十居其九都喺叫咖啡,簡單一杯即磨咖啡,送上嚟嘅奶都喺有加熱嘅,一小口奶凍,一小啖咖啡,都喺段餐後美妙時光。
整個午餐嘅用料、烹煮手法都非常高水準,而且,菜式豐富。不過,我哋都不約而同覺得實在「豐富」過頭,如果將意大利飯份量減半,再晌呢道小主菜之前,加一客餐湯,伴伴麵包,就更理想。另外,用餐環境清靜,服務又熨貼用心,讓人都用餐好稱心。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$530

餐廳資料:
Le q Cafe & Bar
中環皇后大道中129號
2110 4668

沒有留言:

發佈留言