2018年10月7日星期日

Délifrance:輕盈午餐

講開Delifrance,佢喺小弟最初認識法國美食嘅餐廳,需知十幾廿年前,法國菜都唔喺叫話好普及得緊要,上法國餐廳食飯喺何等大嘅一件事,而當時嘅Delifrance雖然喺賣法國嘢,但就走輕鬆、簡約嘅模式,定價亦相宜。早排,同老婆出開尖東,就到訪「新文華中心」嘅Delifrance輕鬆食番餐晏。
餐廳開晌商場內,佔商場一個大角落,地方都頗大,裝潢以法國咖啡店為主,一邊挨住落地大玻璃窗,我哋就當然搵個窗邊位啦,外面正正陽光普照,感覺更舒服。
晌出面櫃位,亦擺放咗好多法式麵包、鹹點、蛋糕……等等,外觀吸引,引人駐足觀看。
而電子餐牌就晌櫃位上面,分別以3大類列出所有美食:經典精選、法式滋味及新品嘅特色千層麵。當中,你會發覺每樣食物都有兩個價,一個喺雙拼套餐價,另一個喺三拼套餐價,除主食,就視乎你想配跟餐沙律、是日餐湯、餐飲中嘅一款定兩款而已。
自己揾好位,落單後就由店員將食物送上,然而,餐具、調味料……等等,就自行在出面搞掂。
bowl黃櫛瓜配蔬菜千層麵 $79(雙拼價)
晌特色千層麵系列中,其中一款喺全素,啱晒我老婆啦,所以,二話不說就相中佢。以意大利黃櫛瓜、水牛芝士、忌廉香草蕃茄汁配千層麵,焗出嚟效果幾香,千層麵有咬口,整體上味道又唔會太淡口,加上仲伴有好多蕃茄蓉,酸香而清爽,而兩側嘅薯蓉,亦打得幼滑充滿薯味。
bowl蕃茄芝士忌廉湯(跟餐)
比起飲品,老婆就喜歡飲湯多啲,蕃茄芝士忌廉湯亦好啱佢。雖然話加入芝士,其實唔喺好覺,反而蕃茄嘅味道幾突出,口感柔滑,仲伴有一片百吉包襯番碗湯。
bowl焗椰香雞野菌飯 $75(雙拼價)
小弟本來都想食啲牛角酥、百吉包套餐,但呢個飯似乎夠合老婆嘅健康標準,反正我咩都啱食。送上枱時散發出陣陣椰香,而個飯底都幾爽口,撈勻啲汁淨食都覺得好味;而雞肉比預期中嫩滑,野菌都喺新鮮貨,非罐頭嘢,故此,我哋都相當滿意。
bowl即磨咖啡(跟餐)
餐後,未有即時離開,悠閒咁坐多陣,一邊呷着杯即磨咖啡,一邊享受溫暖嘅陽光,想想旅行嘅事情,喺何等喜樂之事。
Delifrance屹立香港都好多年,雖然一路以嚟都唔算好起眼,但總有一定嘅實力,就如今日所試嘅兩款主菜,既合口味,又做得唔錯。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$77

餐廳資料:
Délifrance
尖沙咀科學館道14號新文華中心一樓105-113號舖
2311 1320

沒有留言:

發佈留言