2017年7月28日星期五

Vida Coffee Stand:隱店賞心咖啡

相熟嘅食友早前試過依間咖啡店,覺得質素相當高,知我喜歡嘆吓咖啡,又晌中環區工作,所以,推薦小弟嚟試一試。小店位處皇9嘅嘉軒廣場,其實,正正晌小弟做嘢斜對面,一於早少少過嚟當食個早餐。
除咗Starbucks、Pacific Coffee等連鎖大鋪,中環幾個大商場都有依一類小型咖啡店,鋪位細細,專做外賣,明顯喺專做樓上寫字樓客,但亦設有少量企位供立食。全店以湖水藍襯白色雲石,顯得典雅清新。
咪睇佢鋪位細細,正所謂麻雀雖小,五臟俱全,提供多款飲品。除慣常所見嘅意大利濃縮咖啡系列,仲有唔少單品咖啡,期間亦見唔少知音人嚟嘆杯單品咖啡,此外,仲有少少非咖啡嘅飲品。
雖然嘉軒呢個商場一向俾人感覺都喺靜,不過,嚟幫襯飲杯咖啡嘅人可不少。見師傅一個人一腳踢,忙而不慌,應付自如。
食品方面,選擇唔多,就喺晌另一邊櫃枱一眼睇晒,有法式酥餅及英式鬆餅,均以玻璃罩冚實,衞生功夫做足。不過,以小店嘅格局,依等輕食應該都喺來貨多。
鮮奶咖啡一向喺我嘅不二首選,落單時,仲可以俾客人揀豆,一款喺果香味重啲,另一款就果仁味重啲,我就揀咗後者嚟沖泡我杯咖啡。
bowlCaffe Latte $40
湖水藍嘅茶杯,貫徹番咖啡店嘅「色通」,雖然咖啡喺要講質素,但飲鮮奶咖啡,就總期望欣賞到靚嘅拉花,師傅拉花嘅手勢好得,咖啡面無多餘嘅泡泡,多重嘅心形拉花均勻對稱,線紋細緻,心形收尾嘅尖位啱啱好對正六點位,拉得屬完美嘅作品。入口口感及味道好平均,順滑、醇香,的確有點果仁香氣,而咖啡味唔會時重時輕,非常均勻。
bowlPain Au Chocolat $25
包點中,法式嘅酥皮類一向甚受大眾歡迎,無論鹹甜,小弟都鍾意。朱古力酥皮包,外形四四方方,外皮金黃,似乎焗得唔錯。咬一口,包身都挺鬆軟,但睇佢嘅酥皮層次唔算好清晰,內層嘅朱古力漿唔算多,但勝在香濃,整體算喺唔錯。
見佢哋櫃枱面有啲包裝精美嘅咖啡豆,嚟自埃塞俄比亞、哥倫比亞、肯亞及哥斯達黎加,都喺出產靚豆嘅國家之一,一睇就知喺作零售散賣,可以通知麵包班同學仔嚟幫襯吓。
正所謂一日之計在於晨,亦聽唔少人講三餐中早餐應該要食得豐富啲,不過,簡簡單單,一杯賞心嘅咖啡,啱口味嘅麵包,已經可以好好咁叉足電。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$65

餐廳資料:
Vida Coffee Stand
中環皇后大道中9號嘉軒廣場2樓220-1號舖

沒有留言:

發佈留言