2017年7月8日星期六

薩莉亞意式餐廳 Saizeriya Italian Restaurant:費薩思量

聽個名以為佢喺嚟自意大利,其實喺日本過江龍,喺一家連鎖意式餐廳,遍及世界多個地區並超過千間分店,做到咁嘅成續真喺唔可以小覷。其賣點就喺平,但食物又唔差,可以講喺打破平嘢無好嘢嘅定律。今次就約咗晌曼克頓山做物業管理嘅親友食個早鳥晚餐,都真喺未試過5:00pm就食晚飯,哈哈!
一出電梯就見到餐廳,裡面非常之大,一字直望到尾,屈個彎仲有好多位,足以坐百多人,地方頗寬敞下,就連啲4人卡位感覺都闊落啲,裝修平實得嚟都舒服。我哋咁早嚟,就梗喺連輪候飛仔都唔使撳啦,入到去點坐都得。
晌等親友期間,睇睇餐牌兼影影相留底,俾大家參考之餘,如果自己下次再嚟都有個記錄。菜式選擇非常多,全部都圖文並茂,定價廉宜,順帶一提,唔收加一,但只收玩金。
依度好多嘢都全自助,撳一撳枱上嘅鐘,就有店員埋嚟招呼。而自助飲品吧,收費$12位,喺可以無限添加,有汽水、咖啡、紅茶,咁嘅價飲兩杯都抵番晒,好難唔飲囉,唔喜歡飲嘢無問題,冷熱水自行搞掂。
bowl水牛芝士伴蕃茄 $17
應該喺伴車厘茄至啱,不過,估唔到喺十零蚊嘅前菜都堅俾到咁多粒水牛芝士。其實單睇賣相,賣到$40、$50都無問題,不過,話就話喺由南意大利直接入口,但口感「腎腎哋」,缺少朕柔軟感。
bowl羅勒墨魚仔 $17
以羅勒做個醬伴墨魚仔,啲墨魚仔好完整,唔會甩頭甩骨,軟熟有咬口,入口有涼涼哋,並且好有羅勒香,好清爽嘅前菜。
bowl甜蝦多莉亞 $29
本來想試肉醬粗管麵,但親友話食過,味道麻麻,就由佢選咗款穩膽之選「甜蝦多莉亞」。簡簡單單,甜蝦配薩莉亞白汁嘅焗飯,醬汁份量剛好,又加入芝士,撈飯真哋輸蝕唔到去邊,而甜蝦亦比預期鮮甜。
bowl雞肉野菌雙享薄餅 $32
既然親友成日嚟,就由佢揀埋食乜嘢薄餅,餐廳有兩款雙拼:雞肉野菌或煙肉菠蘿配辣腸。選咗前者,批底厚度為所謂薄批與厚批之間,直徑9吋大細,兩個人共享就啱啱好。落料一啲都無手軟,唔會有將貨就價嘅感覺,味道雖無驚喜,但一啲都唔失禮,一邊喺香濃菌味,一邊喺惹味雞肉。
bowl芒果冰雪蛋糕 $18
最估唔到喺親友原來嚟咁多次都未試過佢哋嘅甜品,所以,點都叫佢試試依一款冰雪蛋糕。下層喺蛋白脆餅,幾甘脆;中層喺冰雪蛋糕,口感似似哋電糕蛋糕,入口冰涼,暑氣全消,而面層嘅芒果果蓉醬頗清甜。
薩莉亞咖啡凍餅 $18
佢哋嘅意大利芝士餅喺無酒精版本,下層嘅蛋糕只哋浸咗咖啡,中間嘅馬卡風芝士十分柔滑,餅面鋪滿唂咕粉,朱古力味香濃,確實真喺唔錯。
薩莉亞啲嘢樣樣都咁平、咁抵,加上圖文並茂啲食物相又影得鬼咁吸引,選起嚟真喺費煞思量,樣樣都想試,的確啲嘢喺好抵食。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$72

餐廳資料:
薩莉亞意式餐廳 Saizeriya Italian Restaurant
美孚寶輪街9號5樓5A舖
2741 2517

沒有留言:

發佈留言