2017年7月31日星期一

環亞機場貴賓候機室 Plaza Premium Lounge (East):環亞(東翼)新場

去機場貴賓室都喺入去食吓嘢、攤抖吓等上機,不過,就唔喺小弟慣常嘅做法,通常喺搭廉航唔包飛機餐先會到訪一下機場貴賓室,當喺提早食個「飛機餐」;又或者搭晨早機,出門口乜都未食,最好就預早少少去機場辧妥登機証後,到機場貴賓室施施然嘆個早餐。過咗離境禁區,最就腳就喺東翼嘅環亞機場貴賓室,所以,經常好多人排,最近,就見佢再前行隔幾步路設立咗「分店」,完全無人排,非常之好。
一走入貴賓室,跟以前原有東翼嘅貴賓室格局差唔多,裡面空間好大,有餐枱位,有梳化位,柔和嘅燈光,予人感覺舒適、輕鬆。最難得喺客人少,想坐邊度都得,拎食物就更加唔使排。
其實一入門口無耐,就已經見喺開放底廚房,食物嘅種類或款式當然唔可以搵啲星級酒店比啦,但作為一頓早餐就已經非常足夠。沙律、湯粉麵、熱盤、點心、粥品、牛角包,仲有埋甜點添。不過,太早未有湯粉麵(準備中)及腸粉供應。
再入啲,屈個灣,仲有麵包、曲奇、生果,以及果汁、汽水、咖啡、紅茶……等等冷熱飲品。卻喺無支裝水供應,想拎支上機飲都唔得。
講明喺攝一攝食個早餐,份量原本都唔打算多,就唔會太多,志在樣樣試一試。先喺一份迷你版自家揀嘅「全日早餐」,沙律菜配油醋、意大利蕃茄乾、車厘茄、黑橄欖、貝殼粉沙律、炒滑蛋、豬肉腸、茄汁豆及牛角包,配一杯冰涼橙汁。食物質素一啲都唔差,蕃茄乾油潤蕃茄味濃,豬肉腸唔喺平價貨色,皮脆有肉香,炒蛋夠晒嫩滑,反而牛角包雖富牛油香,但欠鬆化。
麵包一向喺喜歡嘅食物,所以,追加一份烘多士及意大利香草包,而飲多杯咖啡就唔只喺過口癮,仲喺襯一襯兩件小甜點:甘筍蛋糕及斑尼士蛋糕,估唔到兩件蛋糕嘅質素又幾好喎。睇住航班無延誤,就返時間先行過去登機閘,啲時間就更好用。
依家有唔少信用卡都讓卡主有免費享用貴賓室嘅服務,不妨多加利用,與其晌機場無乜地方好溜達,例不如入嚟飲杯咖啡,食件餅,抖一抖都好吖。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0

餐廳資料:
環亞機場貴賓候機室 Plaza Premium Lounge (East)
赤鱲角香港國際機場一號客運大樓6樓離港層東大堂 (禁區)
2261 0888

沒有留言:

發佈留言