2014年1月3日星期五

幸福餅店 Clover Cake & Coffee House:好友狂嚐曲(十一)

北角區真喺好少出沒,幸得食友所贈嘅曲奇,有緣一試Clover「三葉草」嘅出品。不過,店家嘅中文名字叫「幸福餅店」,因為晌西方,多認為生有4片葉子嘅三葉草代表著幸運、幸福,亦有傳說話有4片葉嘅三葉草只會晌伊甸園中先有嘅植物,所以,你會見到幸福餅店商標上嘅「三葉草」喺有4片葉呢!我就唔多信幸運唔幸運嘅事,但喺,收到依份曲奇小禮物,就已經喺一件幸福嘅事啦。
食友所送嘅喺一整包有機伯爵茶曲奇,據佢講,老闆仲再加送咗兩小塊曲奇,另外以小透明袋包裝,仲加以粉籃絲帶蝴蝶結綁住,真喺有心思!

bowl有機伯爵茶曲奇
究竟包曲奇有幾重,要幾錢,食友自不然唔會透露,人家相送,小弟就更加唔好意思問啦,不過,一包裡面絕對唔少嘢,足足有成17塊,因為喺伯爵茶味,小弟亦沖番杯奶茶襯一襯佢,兩隻味都夾喎,今餐下午茶真喺非常樂活。
再講番隻伯爵茶曲奇,其實茶味唔算得好重,但就有一份幽香,食落啲曲奇,啲茶味先慢慢滲出嚟,而口感十分之鬆脆,好易食極都唔停。
bowl黑白芝麻曲奇.罌粟籽紅莓乾曲奇
另外小透明袋嗰兩小塊,細圓嗰塊喺黑白芝麻曲奇,較易食出,因為芝麻香味挺突出,口感比較鬆化;而方形喺罌粟籽紅莓乾曲奇,依粒要慢慢咬先試到有罌粟籽,因為好微細,又咬起嚟咯咯聲。
其實,三葉草嘅花語喺懷念、約束。如果聯想到講食,晌腦海裡,總有好多出色味美嘅菜式令人懷念,不過,凡事都需要學習節制、約束,暴飲暴食亦都唔喺幾好,少食多滋味嘛!餐餐龍肉,都會悶啦。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
幸福餅店 Clover Cake & Coffee House
北角和富道126號
2887 0838

沒有留言:

發佈留言