2022年5月15日星期日

The Salted Pig:「豬」般滋味

大概大半年前同啲舊中學同學到訪過「The Salted Pig 」荔枝角店,一齊嘆吓Brunch,又詳談吓近況,整體感覺幾好,環境舒服,食物出色。今回就約咗兩位亦喺好耐無見嘅夫婦朋友,因為佢哋都住晌葵芳,所以,就不如約晌葵芳嘅「The Salted Pig」,一齊食餐午飯。
餐廳位處「新都會」最高層5樓,對出喺大平台,又一面喺落地大玻璃,所以,無論空間感,採光度,都非常之好。
初頭喺門面望落去以為喺得眼前咁大,入咗去轉右原來仲有另一片用餐區,呢邊就感覺好唔同,燈光幽暗啲,比較有氣氛啲。
晏晝嚟就梗喺食午餐啦,午市時段就有「午餐」及「早午餐」供應,其實,兩者都喺一樣,包餐湯或沙律,以及基本餐飲,再以主菜定價,可以加$20試埋是日甜品,而主菜嘅選擇都幾多元化,啱晒諸多要求嘅人。
如果午餐嘅菜式完全唔啱口味,無問題,店家亦提供散點餐,且有好多店家嘅招牌菜式,不過,逐樣計點都比叫午餐貴啦。
飲品方面,除汽水、果汁、啡茶之外,仲供應唔同嘅酒品,以及多款雞尾酒特飲。不過,打算食個午餐啫,無諗住豪食,餐飲都喺揀番基本嘢。
bowl是日餐湯
餐湯喺椰菜花忌廉湯,大大碗嘅忌廉湯,就算半滿都仲喺叫好大碗,我就無試,聽朋友講唔錯,推得好滑溜,都幾重忌廉味。反而,亮點喺伴有一片熱烘烘嘅酸種麵包,香脆而富麥香。
bowl是日沙律
雖然是日沙律喺煙鴨胸沙律,不過,有別平常所見煙鴨胸切成一片片,而喺切絲,加埋一啲青瓜粒、沙律菜及車厘茄,簡單清新,食得出啲食材都好新鮮,為今次午餐小聚有個好開始。
bowl烤牛肉芝士餡餅 $138
估唔到午餐選擇中有一款墨西哥嘢,所以,友人就好想試。整體嚟講,都幾有睇頭,一客有4件墨西哥餡餅,再伴有雜菜沙律、薯條 ,佐以牛油果醬,而薄薄嘅餡餅烘得外層有少少焦脆,內層就帶少少煙韌感,而裡面除有烤牛肉、芝士,仲有墨西哥辣椒、洋蔥,頗為惹味,所以,食味真喺唔錯。
bowl醬燒豬肋骨 $178
餐廳以「豬」為名,點都要叫一客豬肉菜式,就以豬肋骨喺大家嘅共同喜好。大大件嘅豬肋骨,塗上大量自家製烤醬,酸酸甜甜勁惹味,重點喺件肋骨做得鬆化且入味,大家都讚好。此外,除薯條,伴有牛油粟米、椰菜沙律,前者嘅栗米粒好清甜,卻極有牛油香,而後者味道酸爽,正好用嚟平衡番肋骨嘅濃重味道。
bowl燒精選肉眼扒 $238
同枱兩個麻甩佬,都算喺喜歡食肉,所以,第3道主菜就揀肉眼扒伴紅酒汁,要咗五乘熟。燒到一條條縱橫交錯嘅炭火坑紋,已經喺極具吸引,單喺落刀嗰下,已感受到件肉眼有幾高質,入口果然非常腍滑,肉味濃郁,而且,燒得啱啱好,裡面嘅色澤仲帶嫩粉紅,卻無絲毫血水,咬落甚富肉汁,超水準出品。
至於伴菜,專登開一段講講,3款主菜嘅伴菜都配搭唔同,唔會千篇一律,而呢個肉眼扒嘅伴菜喺烤茄、法邊豆同薯條,每樣都處理過,例如烤過、炒過,而薯條都有少少特別,除炸得香脆不膩之外,好似仲喺先撲咗層麵粉先再炸,食落感覺喺有少少唔同,食到尾都仲喺咁脆。
bowl是日甜品 +$20
見只喺加廿蚊,就不妨試一試,而款式喺美式芝士蛋糕,雖然只喺細細件,兩口就食晒,但做得有水準。除咗底層嘅消化餅碎夠薄之外,上層嘅忌廉芝士餡都夠挺身,卻好軟滑,芝士味好突出,加上少少草莓醬同朱古力醬嘅唧花,俾廿蚊都喺抵嘅。
bowl熱咖啡
上次就有補錢轉啲特色咖啡,但感覺一般般,所以,今次就只揀番一般熱咖啡,反而仲好,因為始終喺即磨貨色,豆靚嘅話都唔差得去邊,飲落確喺幾醇香。
今餐大家都食得好滿足,一來環境幾舒服,客人唔多,我哋又可以靜靜哋傾吓偈;二來3道主菜都確喺做得有水準,貨真價實,絕無欺場;再者服務亦好唔錯,知道我哋喺共享主菜,就自動奉上額外餐碟、餐具。

個人評分
味道:9 /10
環境:9 /10
服務:8 /10
抵食:8 /10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
The Salted Pig
葵芳興芳路223號新都會廣場5樓531及540號舖
2386 1055

沒有留言:

發佈留言