2022年5月21日星期六

吉祥冰室:各有所「祥」

行咗幾次近市區啲嘅山,今回入嚟新界西行吓啲中長途嘅,由掃管笏起步,經千島湖,再經黃泥墩水塘落番去大棠村,最後坐番K車出朗屏。嚟到朗屏,差唔多5:00pm,最後搵個舒服嘅地方抖抖,嘆番個下午茶就最好不過。我哋就好隨心,見到呢間「吉祥冰室 」就入咗去,近地鐵站,純粹就腳。
除咗門口挨窗有幾張吧位枱之外,裡面嘅環境都如大部分茶記咁,裝修簡潔,左右喺卡位,中間就方枱,前者喺梳化椅,又闊落,當然好坐啲,後者無得挨,坐得無咗舒服。我哋嚟到時,啱啱好有卡位!
店家嘅下午茶餐供應嘅時間都幾長,由2:00pm到6:00pm,早食晚飯嘅人大可到6:00pm嚟最後衝刺慳少少食個下午茶當晚餐。而選擇亦非常之多,由A-Z共26款,輕怡到大份量,平平哋到貴貴哋都有。
餐具、餐紙放晌枱側,排列整齊,值得一讚,而枱上放咗少少調味料同牙簽,其實喺正常不過,但個器皿就好中式,好復古。順帶一提,店員都喺啲後生仔女,但好好禮貌,亦快手快腳,用平板落單,都幾有管理系統。
bowl美式長熱狗 $29
啱啱賣晒菠蘿油,退二求其次揀熱狗,因為晏啲又話食晚飯喇,所以,揀款熱狗應該差唔多。有少少驚喜喎,唔喺得條腸加啲芥辣咁,長熱狗包烘過嚟,香腸有半呎長,除了青瓜片及蕃茄片,更加入酸青瓜醬,食起嚟酸爽開胃,而香腸亦非平價溝粉貨色,算夠誠意。
bowl凍奶茶 +$3
小弟平時晌茶記就一定飲熱奶茶,但今日外間真喺超熱,熱到溶呀,所以,改飲凍嘅,本身茶底好,所以,入口茶香醇厚,冰爽濃郁嘅茶味,就算凍嘅都嗒到餘韻。
家家茶記做嘅沙嗲牛肉包呀、熱狗呀都有自己嘅賣點,正所謂各有所長。食咗件有誠意嘅熱狗,飲咗杯認真唔錯嘅凍奶茶,冰室真喺行完山嘅至好落腳點。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
吉祥冰室
元朗俊賢坊15號權益大樓地鋪
2889 0319

沒有留言:

發佈留言