2022年5月28日星期六

Coti:閒逸咖啡小店

星期六又喺行山日,其實有少少即興,因為之前睇天文台預測話今日朝早有雷暴,午後間中有陽光,但一朝起身就已經陽光普照,萬里無雲咁款,所以,立即睇吓有無老友有興趣行山,結果,就約好舊同學,簡單行一轉「元荃古道」,由荃灣行到深井。起步前,就不如約埋食番餐晏仔先起步,唔想太普通,就揀咗荃灣「嘉達環球中心」嘅Coti,方便食完行上去起步點。
餐廳位處商業中心大堂,鋪仔細細,主力做咖啡,明顯客戶就喺樓上嘅寫字樓客,佢哋消費力高,肯花錢飲啲靚咖啡或特別咖啡。而餐廳嘅環境基本上晌門口都一眼睇得晒,裝修簡約,一派咖啡小店模式。
最吸引小弟喺近水吧位前嘅「Coffee Type」海報,一圖睇晒咁多款意式咖啡嘅分別。
既然喺主打咖啡,當然先介紹飲品一環,除各種經典嘅意式咖啡之外,仲有多款特色推薦咖啡、花茶、鮮奶、朱古力、果茶……等等。
食物方面,店家主力喺做早餐及午餐,各方面都提供多款選擇,並包埋餐牌內任何咖啡或茶類飲品,喺只有轉推薦咖啡先要加錢。啲咖啡、花茶散點一般三、四十蚊杯,所以,咁計落啲早餐、午餐其實唔貴。
bowl未來肉醬意粉 $74
舊同學喺食肉獸,完全唔知咩喺未來肉,所以,推薦佢試吓,睇吓佢覺得似唔似真肉。睇賣相就真喺跟一般肉醬意粉無分別,最正仲喺灑滿巴馬臣芝士,而入口,老友話真喺分唔到真肉定素肉,好有驚喜,而且,啲意粉又煮得極具咬口,每條粉都掛滿醬汁,好食,只喺嫌肉醬少咗啲啫。
bowl慢煮帶骨赤雞腿配飯 $88
小弟就睇啱呢一款慢煮菜式,加上餐牌仲標明喺用上鹿兒島雞髀,感覺好似好勁。賣相其實就好簡單,喺好一般雞髀碟頭飯嘅樣,不過,隻雞髀肉就真喺好嫩滑,煎得外皮又帶點焦脆,食得出用料不賴。
bowl鮮奶咖啡
既然喺咖啡店就點可以錯過啲意式咖啡,而鮮奶咖啡喺小弟首選。單喺睇拉花,已知道質素有番咁上下,拉花花紋細紋,表面又好平滑。呷一口,咖啡嘅醇香完全散發晒出嚟,仲帶有少少果仁香,而完全無攪過之下,每一口口感都好均勻,沖泡嘅手勢非常好。
bowl天然蜂巢咖啡 +$24
另一杯咖啡亦出色,咖啡師打咗一大杯奶泡,仲伴上一小杯濃縮咖啡及一大匙羹蜂巢蜂蜜,放埋一齊非常有睇頭,店員話將三者加埋一齊就可以。舊同學大讚好飲,仲好有驚喜,因為,蜂蜜嘅天然甜甜令咖啡更醇香,再者,啲豆靚,沖出嚟嘅咖啡都高質啲。
雖然只喺簡單兩個主食,兩杯咖啡,但都食得稱心,份量啱啱好,唔會太飽,輕鬆食完就起行。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$93

餐廳資料:
Coti
荃灣沙咀道6號嘉達環球中心地舖
2554 0618

沒有留言:

發佈留言