2022年5月24日星期二

點心到 Dim Sum Here:「心」得我心

依家飲茶食點心梗喺無時間限制啦,梗一包晌屋企,再唔喺,便利店大把即食點心,當然,想有質素少少,梗喺去啲點心專門店啦,況且,依家真喺開到梗有一間晌左近。近來疫情叫緩和咗,但都未喺可以掉以輕心,故此約食飯都只喺約番啲相熟嘅老友。今回同友人嚟到「點心到」飲餐夜茶,仲揀早少少避咗晚市,快上快落食完就閃。
餐廳裝修簡約,木地板、木枱椅,特色嘅吊燈,予人感覺光猛潔淨,主要都喺四人枱,不過放咗唔少隔板鎅為兩張二人枱。此時都喺兩、三乘客,所以,大家都各自走位,坐得隔開啲。
枱上已放好餐具、洗碗兜、一大壺熱茶,自己招呼自己。而茶位收$3位,唔算貴,不過,點心紙顯示有飲品提供,不過,就唔知嗌咗飲品,茶位有無得豁免啫。
一張點心紙底面兩版,就羅列晒所有點心款式,大部分會喺見慣見熟嘅款式,數數吓,原來都有成50款之多,睇落定價都算相宜。嚟點心專門店最划算喺唔收加一,慳番嘅加一真喺夠食多一款點心。
bowl晶瑩鮮蝦餃(2粒)$15
蝦餃同燒賣最好喺可以嗌半份,蝦餃喺點心嘅經典,點都要叫番一客。外皮摺紋清晰,薄透晶瑩,而且,咬落唔黏牙,裡面塞滿蝦肉,重點喺啲蝦肉非常鮮爽彈牙,有水準。
bowl原隻蝦燒賣(2粒)$15
仲記得以前燒賣嘅升級版喺加啲蟹籽上面,已經靚仔咗好多,依家仲加晒原隻蝦,又再升一級,兼且爽彈為整粒燒賣加分。而中間嘅豬肉餡打得爽身,亦食得出無溝粉,有豬肉嘅鮮味,真材實料。
bowl醬皇金錢肚 $24
金錢肚又喺點心中另一經典,唔喺鳳爪就金錢肚架喇。金錢肚軟腍帶點點爽口,非常入味,充滿柱候醬香,下面就例牌墊咗少少蘿蔔,索晒汁,同樣惹味,而且,嫩滑無渣。
bowl黑金流沙包 $25
無論叉燒包、奶皇包、抑或流沙包……熱焫焫嘅蒸包就特別好食。個流沙包拎上手已感受到非常軟熟,咬一口啲流沙餡已澎湃湧出嚟,帶點鹹鹹嘅蛋黃香,確喺好食,不愧喺推薦嘅點心之一。
bowl蜜汁叉燒腸 $25
無嗌叉燒包,就嗌番碟叉燒腸。腸粉加多炷菜俾客,都幾搞嘢,雖然啲腸粉皮睇落就未至於話薄到透光,但拉得都算嫩滑,亦有米香,而裡面嘅叉燒就落得無手緊,件件都塞滿瘦叉,啱我口味。
普遍上,點心嘅定價比去酒樓平,款式亦算多,雖然無話搞好多古靈精怪、好花巧嘅菜式,但師傅嘅功夫都算紮實,質素都叫穩定。服務亦唔錯,啲店員頗有禮貌,亦好勤快幫忙收籠收碟。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$55

餐廳資料:
點心到 Dim Sum Here
佐敦廟街286-298號華志大廈地下6-8號舖
5423 7079

沒有留言:

發佈留言