2022年5月23日星期一

耘:「耘」合午餐

潮式嘅皺皮石磨手刮腸粉早排如雨後春筍般興咗一輪,後尾股熱潮無咁勁,但都見不時有新店開張。今日幫襯嘅「耘」,就唔喺新開張,不過,隱身於利源東街呢條橫巷仔,一直都無為意。到最近有食友推介,所以,先至試吓試吓。
石磨手刮腸粉講到明喺即點即蒸,所以,製作需時,故最便捷嘅方法喺以whatsapp落單,到店即取。
除主打嘅手刮腸粉之外,仲有好幾款撈麵、蒸米粉、燒賣、粢飯……等等,並提供好幾款特色飲品,小店就會有啲咁嘅心思。而早餐或下午茶時段,又會有啲另外着數。
bowl沙茶牛肉腸粉 $37、凍鮮果茶袋 $16
眾多款式中,都喺心繫沙茶牛肉,腸粉份量都幾多,填滿整個食物盒,而腸粉內就混有好多沙茶牛肉同蔥花,所以,味道算喺幾惹味;刮腸粉有別平常晌酒樓食到嗰種講求滑溜嘅腸粉,外觀皺晒皮,似扭麻花咁,食落帶種煙韌感,米香算OK啦。
凍鮮果茶袋共有3款口味,選上雙檸,即喺檸檬加青檸,由於喺雪到冰凍,唔喺靠加冰,所以,飲到尾茶味一樣咁幽香,唔會溝淡咗,而且,又有種酸酸爽爽嘅感覺,夏天飲就特別正,不過,檸檬味較出,青檸味就隱約啲。
晌中環食個晏普遍都50左右,咁今次手刮腸粉又有啲特色,價位都差不多啦,都可以一試。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$53

餐廳資料:

中環利源東街21號豐盛創建大廈地下6號舖
9582 9747

沒有留言:

發佈留言