2021年9月27日星期一

和田便當 Wada Bento:唔止「田」肚咁簡單

過到嚟金鐘,通常得兩樣嘢做,一喺上政府合署,一喺就過去運輸署,不外乎幫公司、幫老細過嚟搞文件。今日過到嚟,又順便睇睇有咩外賣好食。在「遠東」、「海富」兜個圈,見到呢間「和田便當」,吸引入去望望喺因為佢哋喺自助便當販賣店。
雖然依家落快餐店通常都用啲自助點餐機,但之前都未試過幫襯呢類自助販賣店。裡面好簡單,一邊喺擺得滿滿飯盒嘅販賣機,另一邊喺放滿飲品嘅凍櫃。初時以為真喺一個人都無,原來喺有店員協助嘅。
操作好簡單,晌屏幕揀選想要嘅便當,再拍八達通就搞掂。據店員講,每日會提供5款便當($47-$59),每星期都會轉款,以保持新鮮感,可以上官網睇睇,而且,預先晌官網訂購更有85折,到時用二維碼取貨。
落好單,就睇住部機點樣送個便當落去取貨口,都幾得意。拎上手,都飯盒都好熱吓,但就未至於熨手嗰種。
打正日本旗號,個便當外觀做得好精緻,甚具和風,而且,個便當盒摸上手應該喺啲高質素嘅環保飯盒,因為感覺好唔同。
bowl照燒Beyond Burger野菜盛 $59
打開盒蓋,睇得出如日本人做料理嗰份細心,底面都會加多一張牛油紙,除衛生啲之外,更無咁易整濕個飯盒。飯內有大大件「未來牛肉」及大量野菜,野菜嘅味道唔錯喎,而「牛肉」真喺食落幾似,幾可亂真,仲伴埋件日式煎蛋同啲日式醃菜,整體味道唔錯。
bowlBBQ風味雞拼安格斯牛 $47
一睇啲牛肉,就喺「吉野家」式和風牛肉,用上安格斯就自然質素唔差得去邊,咬落都軟軟腍腍,而且,份量十足,件雞扒燒得亦幾好惹味,話BBQ,感覺就有啲似照燒啫,總之雞肉都幾嫩;其實飯量亦唔少,食完一個都真喺夠晒飽嘅。
未知喺咪健康緣故,兩個便檔落汁都唔多,鍾意撈汁嘅人可能嫌少,講健康嘅人就覺得幾啱。金鐘放飯時段好多人,而且,就算快餐店都唔平,「和田」就提供多一個選擇俾附近嘅上班族。

個人評分
味道: 8/10
環境: 7/10
服務: 7/10
抵食: 8/10
平均每人消費:HK$55

餐廳資料:
和田便當 Wada Bento
金鐘夏愨道18號海富中心2樓87號舖

沒有留言:

發佈留言