2021年9月18日星期六

香港地 Hong Kong Day:就「地」搵食

今次卒之同老友踩單車衝出市區,老遠跑到嚟大嶼山踩一轉,晌欣澳起步,兜一兜迪士尼、迪欣湖,再沿翔東路入東涌,晌東涌食個晏之後再入機場維修區。中午嚟到東涌,大家都無咩心水食乜,嚟到「東堤灣畔」見到「香港地」,貪其落地玻璃,方便睇住泊晌對出圍欄架單車啫,食嘢對我哋嚟講都可以好求其。
餐廳嘅環境幾悠閒,枱櫈嘅編排唔太逼,有啲前後排嘅位更加設透明屏風,予人感覺更安心。不過,入門口時,遇到位好大隻嘅阿姐啲態度就麻麻,有啲嘢想問咗先決定晌唔晌度食,佢就淨喺不停重覆又重覆叫你掃描「安心出行」先(當時只喺企晌門口近收銀位而已),咁如果我最終唔晌度食,咁又掃嚟做咩啫。其後,問佢攞啲凍水就黑口話無,俾咗杯超熱嘅熱水,擺明玩嘢。
反正快手快腳食完就走,都唔同佢糾纏嘥我哋時間。除咗門口展示出是日午餐之外,落單都喺數碼化,用手機落單,不過,我就覺得至少俾個餐牌方便啲客睇睇,再者,有啲上年紀嘅無智能手機,或者唔太識用手機睇餐牌嘛。
餐具、餐紙、糖包……等,用個小藤籃裝住,放晌枱邊,無遮無掩,衛生就梗喺無咁理想。最後,我哋簡單啲,都喺叫咗「常餐」($60),定價比出面啲茶記貴。
bowl農場炒蛋、火腿、香腸、牛油厚多士(常餐)
點睇,都唔覺得塊多士厚囉,不過,啲蛋確喺炒得滑溜,好有蛋香,而火腿亦有煎過,無話白烚,食落亦唔喺啲平價貨,至於香腸用上啲豬肉腸,而唔喺平價嘅雞肉腸,算有誠意架嘢喇。
bowl沙嗲牛肉麵(常餐)
老友嘅主食就要公仔麵,佢就話啲沙嗲牛肉幾得,除咗個沙嗲夠香、夠惹味之外,啲牛肉好腍滑,又好有肉香,應該喺有質素嘅貨色;至於啲公仔麵,OK啦,無過腍,無餬到,老友話已經可以收貨!
bowl瑞士雞翼撈通粉(常餐)
沙嗲牛不時都食,反而瑞士雞翼少食,撈通粉都未試過。賣相好似幾好,但得兩隻雞翼感覺總喺覺得少咗啲,而味道確實喺唔錯嘅,酸酸甜甜好入味,通粉亦煮得有啲咬口,但既然撈通粉,喺咪應該俾多少少汁呢!
bowl熱奶茶
老友就可樂配沙嗲牛麵,咁至夠爽,而小弟都喺忠於熱奶茶。奶茶嘅色澤幾對辦,入口茶味芳香,茶底真喺唔錯,茶奶嘅比例亦啱啱好,就算稱唔上絲滑,亦唔失禮。
食完都只喺抖多一陣就再出發,費事又被嗰個阿姐黑我哋面。其實,嘢食OK,味道唔錯,喺用餐嘅感覺唔好啫!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:5/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$60

餐廳資料:
香港地 Hong Kong Day
東涌慶東街1號東堤灣畔3座地下25號舖
2981 9938

沒有留言:

發佈留言