2021年9月19日星期日

尚茶 In 喇沙:霸氣喇沙

因為有小組聚會要過返嚟葵涌,出咗葵興地鐵站嚟到光輝圍一帶睇吓有咩好嘢食,行經一啲舊商場仔,晌商場門口位棟咗個「全隻龍蝦喇沙」嘅廣告牌仔,好吸引喎,好奇入去睇睇賣幾多錢,嘩!只賣$76,唔喺啩,齋食隻龍蝦都唔得啦,所以,別無他想,一於就豪一豪龍蝦喇沙。
走入商場,行兩行就見到間鋪,全名叫「尚茶 In 喇沙」,切頭都唔明,後尾再睇睇餐牌,原來喺賣台式茶飲+星馬越麵食。鋪面就一眼睇晒,呢啲小店主力都喺做啲街坊外賣生意。
不過,亦有做堂食,鋪面側旁就有少少枱櫈,但個商場本身喺無乜冷氣,如果天氣熱就唔多好坐,天氣涼就無所謂。
此外,隔離仲有個鋪位,喺堂食嘅專用區,裡面裝修好簡單,一字長形,一邊卡位,一邊吧位,房尾掛咗個大電視,唔喺播電視台啲節目,而喺不斷播啲卡拉OK歌,成個卡拉OK房。
雖然小店一間,所賣嘅食物就實喺唔好睇小佢,有喇沙系列、撈檬系列、越南特色湯粉、咖喱撈麵、飯系列、咖喱飯系列、特別小食……等等,選擇非常之多。而且,飯系列會奉送例湯,跟餐所有飲品有半價。上文都提及過小店主力賣台式飲品,如珍珠奶茶、水果茶就唔少得,仲有多款不同嘅系列,包括奶茶系列、純茶系列、水果芝芝、抹茶系列、鮮奶系列、水果椰爆系列,定價相宜。
bowl龍蝦喇沙 $76
店主話我好彩,因為啲龍蝦喇沙每日都限量供應,賣晒就無,但今日供應商晏咗嚟貨,否則都一早賣晒,佢更補充多句,如果打算嚟食,可以事前打過電話查詢仲有無貨,或者索性留定。
果然,堅喺全隻龍蝦,有相你睇,童叟無欺,折開啲蝦肉,唔單止啖啖肉,仲非常爽口彈牙,口感一流;
喇沙另外碗上,做得亦無欺場,一來份量足,二來個喇沙湯底真喺做得好有風味,濃郁鮮香,呷一啖,淡淡椰香慢慢滲出,夾雜富層次嘅香料味;
配上參參,即油麵加米粉,夠地道啦,仲有雞蛋、豆卜,完全無將貨就價嘅感覺,相反,簡直喺超值大放「餸」,完全超越平靚正嘅境界。
bowl粒粒鳳梨芝芝冰 +$18
食喇沙,配杯凍飲就正晒,加上點咗主食,飲品都只需一半價錢啫。呢一杯粒粒鳳梨芝芝冰喺推介之一,加上小弟本身都好鍾意菠蘿系飲品。大大杯,色澤鮮黃,下層喺加咗啲菠蘿粒粒嘅菠蘿沙冰,面層喺一層芝士奶蓋。啜一口沙冰,涼透心兼菠蘿味突出,再啜一啖面層嘅奶蓋,鹹鹹哋,卻柔滑細緻,兩者混和再飲,又有唔同嘅風味,讚呀!
今次算喺舊區尋到寶,食完就知好,其實,葵涌區屬於舊社區,但卻不乏有質素嘅小店。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$94

餐廳資料:
尚茶 In 喇沙
葵涌葵涌道1001號德昌大廈地下14號舖
9131 4331

沒有留言:

發佈留言