2021年9月5日星期日

龍泰小廚 Dragon Thai Kitchen:感覺「泰」行貨

有日行完山經過,見佢新開,睇店名似喺茶記,但門面貼咗好多泰菜相片,又標示話正宗泰式晚飯小菜,然而,上面嘅招牌又寫住中式早餐、串燒,總之就好雜吓。不過,見佢話啲泰式午餐賣$50,包嘢飲,所以,搵次完咗主日兩公婆就過嚟試試。
入到餐廳內,裝修都喺好基本,木枱木櫈,勝在夠光猛,牆上掛上印有大象嘅布簾,以及象頭嘅掛燈,就算喺較有泰式嘅裝飾。此外,雖然枱櫈擺得都闊落,但防疫措施就欠奉,因為客唔多,客人就自動走位坐開啲。實際上,成個午餐時段都無乜人。
好似啲茶記咁,枱側有個抽櫃,餐具、飲管放晒入去,但望落就有啲雜亂無章,放得好隨意。
午市有午餐供應,全部都喺泰式食物,有廿多款,定價$50-$55,所謂包嘢飲,原來喺紙包飲品,轉汽水加$3,轉龍眼冰加$5,此外,就唔見話可以轉其他嘢飲喇。
bowl泰式青咖喱牛肉飯 $50
向來泰式嘅紅咖喱、黃咖喱、青咖喱都頗有特色,所以,選咗個青咖喱,配牛肉(仲有豬肉或雞肉可揀),好快就上枱,完全喺泰式碟頭飯。份量都好足,除有牛肉,仲有青豆角同茄子。啲青咖喱幾香,好重九層塔香味,且頗有辣勁,好彩有杯龍眼冰頂一頂,而啲牛肉比較削,相反,茄子就未腍,仲喺硬硬哋,感覺唔太OK。
bowl泰式雞肉炒金邊粉 $50
睇番以前啲食評,發覺原來我哋食泰國菜時,都幾經常揀泰式炒金邊粉,近乎70%選佢,可能第一觀感喺佢好有泰式風味。呢度啲碟頭好大,碟金邊粉都唔例外,啲金邊粉炒得都夠濕潤,卻唔會黐埋一嚿嚿,味道酸酸甜甜,又俾咗好多花生碎增添風味,個粉炒得唔錯嘅,少少出事喺啲雞肉,雞肉嘅份量多,但老婆就話有陣陣雪藏味,可能小弟要求低,又唔喺好覺得啫!
bowl龍眼冰 +$5
跟餐要咗包「維他」蘋果綠茶,另外一杯轉咗龍眼冰,個糖水底一般般,感覺總喺少咗陣純香味,而龍眼一食就知罐頭貨色,因為無乜龍眼肉味,得朕甜味,而且,得三幾粒咁大把。唯一夠凍,幫我解辣,哈哈!
附近都有其他泰式菜館,且風評唔差,左右更有其他茶記,一樣款多價錢平,所以,睇唔到「龍泰」有咩亮點,個人感覺恐怕都做唔長!老婆更加多句,絕對唔會有下次!

個人評分
味道:3/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$55

餐廳資料:
龍泰小廚 Dragon Thai Kitchen
葵涌青山公路葵涌段476號鴻運樓地舖
3462 2567

沒有留言:

發佈留言