2021年9月6日星期一

Osteria Marzia:洋洋得「意」

歐洲菜中,小弟食得較多嘅喺意大利菜,一來意大利菜較為港人熟悉,香港真喺有好多意大利餐廳,二來意大利菜本身又好有個性、好有特色,三來就喺對比起法國菜、西班牙菜,意大利菜嘅價錢一向都俾人覺得親民啲。而一講到意菜,不期然就諗到薄餅、意大利麵,不過,今晚同老友嚟到「Osteria Marzia」,就品嚐不一樣嘅意大利菜,享受不一樣嘅嶄新新體驗。
先講講環境,裝潢非常典雅,近門口喺一地深藍襯白嘅格仔地磚,再入啲喺長條木地板,而全店都以木系裝修為主,配以柔和嘅燈光,氣氛非常好;加上樓底高,空間感足,皮梳化椅亦讓人坐得舒服,整體感覺一流。
講到燈效,每張枱上方都有條拱形木柱掛上小波燈,非常別緻,而另一吸晴嘅燈飾,就喺大大個「月亮」高高掛。環境好,都要有好招呼,整晚嘅用餐嘅感覺非常之好,上菜速度、換碟、添水、收拾……基本上都無咩挑剔位!
除咗環境靚,餐碟亦如藝術品般,成晚無論用餐嘅餐碟,抑或載食物嘅餐碟,色彩、圖案都甚富地中海風情,正正附合番餐廳嘅路線。
咩路線?其實,一入門口就見到一個開放式嘅大冰櫃,擺放咗多條魚獲,就有少少提示佢哋主打時令海鮮,旁邊嘅黑板就寫上當日時令魚獲有啲咩魚,以及價錢。事後經理嚟到介紹餐牌時,才知魚獲都喺專人即日捕釣返嚟,非常新鮮。
再睇埋餐牌,及經理嘅詳細講解,「Osteria Marzia」所走嘅路線就喺賣意大利沿海地區嘅美食,選用時令嘅意大利食材及新鮮嘅海鮮入饌,有生或熟嘅前菜、沙律、熱盤、熱鍋菜式、不同煮法嘅烤魚菜式;經理更特別點出,意大利麵亦喺自家製作嘅新鮮貨色,絕對跟一包包意大利麵煮出嚟嘅感覺好唔同。
bowlWhite Wine (Regaleali Bianco) $98
以白酒嚟襯海鮮就喺最好嘅配搭,雖然小弟本身唔好酒,但淺酌一下都無問題,而經理就專登介紹咗一款甚易入口嘅白酒俾我哋,色澤晶瑩,果然喺易入口,口感好清爽,而且,酒精度亦唔算高,配次後幾道鮮魚菜式,真喺襯晒。
bowlBread & Butter
先登場喺自家烘焙嘅酸種麵包,以及伴有鯷魚及鮮牛油,麵包以扒爐燒過,一條條坑紋表示出製作嘅誠意,令到入口有少少煙燻香,而麵包嘅質感好有韌性,單喺塗上鮮滑嘅牛油已好好食,更襯托出其麥香;唔怕鹹少少嘅,可以伴少少鯷魚,包你覺得好有「海洋」氣息,哈哈!
bowlAmuse Bouche
通常食法國菜先有「Amuse Bouche」,我譯佢為開胃小品,佢又唔算頭盤嚟,就好似上酒樓食中菜時,一坐低就擺低幾小碟酸菜、花生咁,等客人過過口癮。而餐廳提供嘅開胃小品喺水牛芝士配蕃茄,再加少少青醬。啲蕃茄好鮮甜,而水牛芝士好綿滑,食過水牛芝士都知佢喺味淡,小弟就一於將佢哋嚟配麵包食,都好正。
bowlHamachi $248
前菜來一客鰤魚,之前食「廚師發辦」算喺遇過一次鰤魚,其實,鰤魚就等同油甘魚變成咗大人,咪以為大條咗就會肉質嚡,實際佢算喺頂級食材,而且,好講時令。大廚以橄欖油拌勻,加入少少羅勒調味,伴以沙律菜及車厘茄,泛紅嘅魚身食落口感鮮滑細膩,油脂豐腴,羅勒嘅香氣更能突出魚鮮味。
bowlSgombro $258
再來的一客鯖魚,喺一客半生熟嘅菜式,賣相做得好精緻,將鯖魚煎至半生熟,外皮焦香,再伴以意大利鄉村芝士(Buffalo Ricotta)、洋蔥及無花果。魚肉鮮嫩富油香,夾雜着芝士嘅鹹香、無花果嘅清甜,味道多變而有層次。
bowlChitarra $318
既然經理都提特別提到,又點可以錯過店家嘅意大利麵。「Chitarra」,晌網上查過,有譯佢為「手工吉他麵」,因為源於晌製麵過程中,通過一種類似吉他琴弦嘅器具嚟切割,姑勿論名稱喺點,形狀就有啲似烏冬版嘅意大利粉,比較粗身,所以,非常煙韌有咬口,好有口感;加上伴以波士頓龍蝦肉,仲要非常之多,每一炷麵又掛滿汁,真喺極之好食。
bowlRed Snapper $578
經理推介咗紅鯛魚,靚啲又平啲,上文都有講過有幾種唔同嘅整法,如簡單嘅燒烤、西西里式、鹽焗,而我哋選咗一種可以譯為意式嘅水煮(acqua pazza),當然唔會見到花椒、辣油之類,而喺用上車厘茄、蒜蓉、羅勒,再加上新鮮嘅大蜆去烹煮條紅鯛魚,所以,整道菜都充分海洋氣息。
經理俾我哋影完相之後,仲會晌旁邊嘅餐車之上,起肉拆骨,再上枱,等我哋食得更方便。而魚肉紮實得嚟保持嫩滑,而且,極有魚味,車厘茄吊起一份清新感,大蜆入口又極為鮮甜,用料絕對有質素。當然,底下嘅湯汁亦可以飲埋去,喺非常鮮!
bowlGelato
呢度好多嘢都自家製,就連雪糕都喺,經理就請咗我哋試試佢哋自家製嘅牛奶意式雪糕,跟想像中一球球唔同,差啲以為喺乳酪。啲雪糕好軟滑,牛奶味勁濃郁,而且,灑咗啲開心果仁碎,更增添風味。
bowlBrutti ma Buoni
除咗個意式雪糕,仲送咗幾粒意式曲奇俾我哋試試,佢話個意大利名稱解作為「ugly but good」,可以譯為意式焗杏仁蛋白餅,的確,其貌真喺不揚,但又幾好食,口感煙煙韌韌咁,帶有好濃嘅杏仁香味,襯咖啡應該一流。
今晚,多道都喺魚鮮嘅菜式,各有不同做法,可以講喺精彩美妙嘅一餐,跟以往食嘅意大利菜真喺好唔同。不得不讚店員嘅態度好好,好有禮,對食材、煮法都好熟悉,讓小弟亦長了不少知識。

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$880

餐廳資料:
Osteria Marzia
灣仔菲林明道41號芬名酒店地舖
3607 2253

沒有留言:

發佈留言