2021年9月29日星期三

Boring?!:消費解「悶」

今晚老婆要上堂,小弟亦唔想煮,所以,等佢放學後出街食,消消費推動吓經濟。過到葵芳新都會,我哋都好方便,返屋企兩個站就到。晌新都會遊上遊落打個轉,睇睇有乜好食,最後嚟到「Boring」,因為見幾人氣,仲要稍稍等位,加上有啲套餐組合,好抵喎,值搏率高呀!
餐廳環境四四正正,裝修走北歐簡約風,輔以一啲植物作點綴,而客人都喺以年輕人居多。由於要等老婆放學,所以,8:30pm先入座,仲喺坐滿全場。原來8:45pm截單,9:30pm閂鋪,好彩趕得徹。
基本嘅餐具、餐紙,以及簡單嘅調味料,都已放晌餐枱之上,自由取用。
餐廳提供嘅晚餐,喺一種好有彈性嘅自由組合,定價$208-$406,從A類嘅意大利麵或意大利飯,再配B類嘅主菜系,並送上一客小食,餐飲喺基本嘅茶啡,但可以額外加錢升級為特飲。我哋喺A+B組合,送埋小食跟餐飲,都喺$238,而以下標示嘅價錢為散點價。
此外,仲有一版全日供應嘅單點餐牌及甜點餐牌,睇落定價真喺幾親民。
bowl白酒煮青口 $45
先嚟一客小食,眾多小食中,呢一款喺廚師推介之一,由於喺小食關係,一客只有5隻,夠讓客人過過口癮。青口都好大隻,質感亦唔差喎,好軟熟,卻唔會韌到唔唔開,而最正喺啲白酒忌廉汁,好香滑,好微微嘅酒香而已,如果跟啲法包就好喇,唔使嘥咗啲忌廉汁。
bowl虎蝦墨魚汁意大利飯 $118
意大利飯就最能試到師傅嘅手勢,雖然墨汁意大利飯「黑鼆鼆」個樣就極之唔討好,但勝在有「內涵」。實際上,啲意大利飯煮得夠濕潤,口感煙韌,不過,味道就淡口咗少少;然而,隻虎蝦就好有睇頭,大大隻,肉質亦爽口彈牙,可惜得一隻,有少少唔夠喉,哈哈!
bowl香草牛油汁伴本菇燒春雞 $128
本來就好想試香橙百香果汁伴三文魚,因為老婆超鍾意百香果,可惜三文魚賣晒。燒春雞都有興趣試,春雞燒得好靚仔,外皮金黃,已切成兩大件,方便食用,咬落果然好香脆,肉質亦好嫩滑,而且,好有肉汁,唔會燒到乾晒,沾上啲香草牛油汁就更加正;除有啲本菇,仲有啲薯仔粒,炸得金香。
bowl熱情果奶昔 +$12
好耐無飲過奶昔,而加$12可轉特飲,小弟覺得轉奶昔或沙冰喺性價比最高。無百香果三文魚,都試番杯熱情果奶色,咪睇佢好似白雪雪,都好有熱情果嘅果香味,打得滑身,入口好順滑,味道唔錯。
bowl熱情果梳打 +$12
老婆都喺要咗杯熱情果系嘅飲品,不過,就喺熱情果梳打(少冰),因為太夜,都唔太敢飲花茶。佢就話杯梳打好晶瑩,望落去幾靚,熱情果味都幾酸香,不過,佢見原價喺賣$48,一心一意有啲期望喺用新鮮嘅熱情果嚟做,不過,睇落唔見熱情果籽就應該喺用果漿做。
整體食物做得唔錯,店員亦好有禮,餐碟收拾亦快手,同埋,定價真喺好相宜,咁食法都唔使三嚿水。事後再上網睇睇,原來黃埔都有店,咁嗰邊嘅朋友又有個好選擇。

個人評分
味道:8 /10
環境:8 /10
服務:8 /10
抵食:9 /10
平均每人消費:HK$145

餐廳資料:
Boring?!
葵芳興芳路223號新都會廣場2樓270-271號舖
6293 9281

沒有留言:

發佈留言