2016年5月11日星期三

奇華餅家 Kee Wah Bakery:好友狂嚐曲(54)

一向都以為「奇華」啲中式嫁喜禮盒都喺啲傳統嫁喜禮餅,如紅綾蓮蓉酥、黃綾荳蓉酥、白綾五仁酥、五彩皮蛋酥……等等,若非朋友送小弟一盒「熊貓嫁喜禮盒」($88),真喺唔知佢哋嘅嫁喜禮餅「西化」咗咁多。以招牌熊貓做主角,戴上傳統中式婚嫁配飾,扮相卻趣致可愛,卻不失體面。
打開包裝盒,內裡基本上可以話包括咗5款餅食,分別喺熊貓曲奇、蝴蝶酥、牛油曲奇、合桃咖啡趣寶及椰絲蛋白曲奇。每一款都獨立包裝,衛生乾淨。佢咃嘅蝴蝶酥曾晌以前嘅食評分享過,甚具質素,亦喺店方熱賣產品之一,所以,今次就唔多介紹。
bowl熊貓曲奇
其實,熊貓曲奇以前都試過,不過,今次喺舊款朱古力味以外嘅新品「草莓味」,繼續以超萌嘅熊貓造型為賣點,粉紅色令熊貓更可愛,曲奇質感非常鬆化,草莓味道較薄,不及朱古力味嚟得突出。
bowl牛油曲奇
佢嘅外形就令我想起童年啲街坊餅店所做嘅曲奇,奇華嘅牛油曲奇極富牛油香,入口鬆化到好似一陣風咁。
合桃咖啡趣寶
幾款產品中,以依一款最得我歡心,因為細細件一啖一件容易食,其主因都喺有少少合桃碎添加咗口感,又有咖啡嘅香味,實在好食到一粒接一粒。
椰絲蛋白曲奇
喺唧花曲奇嘅一種,形狀有點似花塔餅,因為成份加入蛋白,所以咬落脆身啲,又有啲椰子香味。
雖然曲奇系列停咗一段長時間,但有心嘅朋友總會讓我久唔久有機會又寫吓曲奇食評。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
荃灣惠荃道22-66號綠楊坊1樓F12號舖
2417 3177

沒有留言:

發佈留言