2013年11月9日星期六

美心西餅 Maxim's Cake Shop:哈囉吉蒂的摩天輪

原來哈囉吉蒂喺晌11月生日,又襯著聖誕快到,美心西餅特別推出咗Hello Kitty x Maxim's Cakes Party系列,有主題蛋糕、可愛嘅杯子蛋糕、特色甜品(Hello Kitty馬卡龍),讓大家無論晌生日派對,抑或聖誕派對都大派用場,令氣氛更歡樂。就算唔喺佢嘅死硬粉絲,見到咁可愛嘅吉蒂貓,小朋友都會開心不已。
當中嘅兩款主題蛋糕,「Hello Kitty 彩虹」($228)就用咗美心嘅皇牌產品彩虹蛋糕做出Hello Kitty版,配合埋DIY套裝(Hello Kitty馬卡龍、彩虹朱古力牌、心心碎糖和彩色棉花糖),睇得人心花怒放;而另一款「開心Hello Kitty」($168)喺白朱古力士多啤梨慕絲蛋糕,賣點喺以吉蒂嘅招牌貓樣做出3D蛋糕,外形非常討好。 
今次就有幸獲邀試試名為「Hello Kitty摩天輪Cupcake套裝」($298)嘅杯子蛋糕,一大個寧搭搶眼嘅粉紅吉蒂手抽紙袋,裝好晒成份套裝。8個杯子蛋糕以粉紅、白色間條長型紙盒盛載,紙盒又印滿吉蒂貓公仔,而旋轉摩天輪Cupcake座要自行組裝,所有組件全部一個透明膠封套包好晒。
個旋轉摩天輪唔難砌,有晒說明書,按圖索驥,非常簡單,三幾下手勢就砌好。砌好原來都幾大座架,仲真喺轉得添,8個杯子蛋糕放番好8個懸掛式小卡座,就大功告成。摩天輪11月份喺生日版,12月份吉蒂就會換上聖誕老人裝變身為聖誕版,到時就更加襯番晒聖誕節啦!
個套裝好睇就絕對喺架啦,但啲杯子蛋糕又點先?8個杯子蛋糕,4個原味,4個朱古力味。原味面層蓋上粉紅色白朱古力,加埋一片吉蒂貓朱古力片,十分卡娃兒,粉紅色白朱古力層一咬即裂,脆卜卜,不過味道頗甜,原味蛋糕鬆軟富牛油香,比起朱古力面層,甜度啱啱好;另一款朱古力味,面層當然用番黑朱古力啦,而裝飾換上吉蒂貓個粉紅蝴蝶結,由於成個蛋糕都以朱古力為主,所以好濃郁朱古力味,面層黑朱古力亦比原味嘅白朱古力面層無咁漏,所以,個人覺得朱古力味好食啲!一個原味,一個朱古力味,加杯咖啡,今個晏晝嘅下午茶特別富足。
題外話,美心依次吉蒂系列,唔止睇得、食得,仲可以用得,就喺凡購買任何Hello Kitty蛋糕或Cupcake套裝,加$78就可以換購別緻限量版嘅大手挽袋Tote Bag一個,美觀實用,相信必成一眾吉蒂粉絲囊中物。溫馨提示,就喺依個袋同樣有分灰色嘅彩虹版(1/11-1/12換購)及紅色嘅聖誕版(2/12-31/12),唯一奇怪嘅,彩虹版點解會用灰色呢?
雖然小弟唔喺吉蒂迷,食完啲杯子蛋糕,個摩天輪好似嘥咗,其實一啲都唔嘥,用嚟做個順水人情送俾個吉蒂迷老友,放晌屋企做裝飾之餘又可以擺吓啲小飾物。我就大膽少少醒佢兩句,不如等過年當埋全盒啦,一來8個小卡座就放到8樣全盒零食,8字好意頭吖,二來啲人當佢轉風車,轉幾個圈轉轉運嘛(當然,我同佢都喺宗教原因,唔信依家嘢),三來嚟拜年嘅細路見到都開心好多啦!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$298(試食活動)

餐廳資料:
美心西餅 Maxim's Cake Shop
葵涌港鐵葵興站KWH 1號舖
2427 2989

沒有留言:

發佈留言