2021年9月2日星期四

美心西餅 Maxim's Cake Shop:「月」出越新奇

一年容易又中秋啦,仲有兩個星期左右就喺中秋節,依家啲月餅廣告宣傳真喺好厲害,早幾個月就有。最近,試咗兩款月款,不約而同都喺嚟自「美心」,一盒就朋友送嘅,知小弟喜歡試新嘢,就醒盒新品我試;另一盒就老婆公司送嘅,年年都喺送同一款,印象都俾咗有4、5年。
bowl美心拔絲蓮蓉月餅
先介紹呢一款月餅先,因為都幾得意,包裝盒比較型格,黑底加上金線勾畫出蓮花圖案,再加啲彩線如水流般,睇落唔似月餅,有啲似高級嘅朱古力裝潢,用上紙盒製作,相對環保少少,易循環再做。
打開包裝盒,內有月餅嘅特色同建議食法,原來,唔建議就咁切開,反而,一掰、一拉,可以營造出拉絲嘅效果。
依家啲月餅都喺以迷你裝為主導,一盒共有8個,唔使一次食得太多,而且,獨立包裝已喺必然,耐放啲,又衛生啲。
「拔絲蓮蓉」4個字都算多筆劃,不過,月餅面上嘅呢4個字都做得清晰可見,而且,外皮都烘得金黃。建議食法嘅首要,就喺烘番熱佢,張簡介紙無寫,我哋估估吓就以多士焗爐750℃火烘佢5min,等啲餡心受夠熱。
熱烘烘嘅月餅,一掰、一拉,真喺做出絲絲相連嘅效果,可能焗完未攤得夠耐,餡心未軟透,拉絲效果未夠強勁,不過,軟滑嘅餡心已非常好食,可以講喺有濃濃嘅蛋黃香,又有清甜嘅白蓮蓉味,最得意喺外皮仲嗒到有啲花生粒碎碎,真喺既有香氣、又富層次。
bowl美心低糖蛋黃白蓮蓉月餅
相對盒「拔絲」,賣相就比較「月餅」樣,一身橙紅色鐵盒,亭臺樓閣配荷花,帶中國色彩之餘,透過鮮艷嘅色彩配搭,雖然喺黃昏景致,但帶嚟一份活力感。
唔只盒面印住「低糖」,更喺盒角大大隻字標示含糖量低於5%。
一盒共有6個,均以獨立包裝處理,衞生方便。順帶一提,近呢一、兩年嘅月餅,已少咗奉送啲膠刀、膠叉,對環保方面又再進步。
月餅面印壓住「美心低糖」,同樣喺筆劃多,但字紋壓得非常清晰,一樣烘焗得金黃均勻。
個低糖蓮蓉月水準依然,皮薄而平均,白蓮蓉好軟滑,最正喺個鹹蛋黃流晒油,的確,食落真喺少甜好多,尤其對比起件拔絲蓮蓉月餅,甜度明顯低好多,搭杯熱茶,喺下午茶嘅好拍檔。
今次品嚐嘅兩款月餅,都可謂各有特別色,多謝老友,亦多謝老婆公司,等小弟預早應吓節。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
美心西餅 Maxim's Cake Shop
深水埗深旺道28號V Walk 2樓25號舖
2788 2313

沒有留言:

發佈留言