2021年9月21日星期二

BBQ for Friend:烤友好「燒」息

最近在IG發現到這一家主力賣「加州風味燒烤」的網店,店主更分享如何成就出曾曾祖父留落嚟嘅秘製醬汁食譜,希望藉此跟大家分享這家傳滋味。如要訂購,可瀏覽店家網頁https://bbqforfriends.com/。今日,就趁中秋,在家人屋企做節(只喺樓上棲下),各人都負責一啲菜式,就訂了一份來充場面,哈哈!
燒肋骨都喺燒製好嘅,即食當然風味最佳,不過,網頁都有介紹,如果唔喺即食,可以以密實袋放入冰箱封存5-7日,然後,以氣炸鍋或焗爐翻熱都得。但翻熱時,記得冚上錫紙,避免烤乾或烤濃。
打開包裝盒,1/2塊烤肋骨($200)嘅份量可不少(有兩大件),而且,那獨家秘製嘅燒烤醬真喺非常之香。以鉸剪剪開一件件時,已感覺到肉質非常之鬆化,小試一口,確喺好軟腍,而且,充滿肉香,醬汁極為香濃惹味,喜歡食烤肋骨嘅朋友一定食上癮。咁嘅價錢,晌出面嘅美式餐廳可能只有一半份量。
另外,亦選了一份烤豆($35),咪以為喺茄汁豆咁樣,風味完全唔同,同樣以獨特醬汁做,帶少少墨西哥風味,啲豆好腍,個汁亦好好味,個人覺得撈飯、撈意粉一流。
最後,當然食到大家都啜晒手指啦,更話好過出面唔少美式餐廳嘅出品,仲讚小弟有一手,不過,我話喺買番嚟,焗番熱再上碟而且,未有咁叻識整呢一味烤肋骨,但可以研究下次試整嘅。

個人評分
味道:9/10
環境:-/10
服務:-/10
抵食:-/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
BBQ for Friend
https://bbqforfriends.com/

沒有留言:

發佈留言