2021年1月12日星期二

湕承 · 台式便當 Kinshing TW Food:「承」意便當

代公司過嚟金鐘政府合署辦點事,之後,偶然晌海富中心發現二樓一角有多家外賣小店,其中一家叫「湕承」,主打賣台式便當,一來有啲興趣,二來即時睇睇啲食評,又好似幾OK喎,所以,就順道買咗個便當返去試試。
鋪頭旁嘅牆身印有一個大大餐牌,有烏冬、肉燥飯、台式小食及飲品,不過,無特別影低,因為晌鋪前,有塊黑板列出「是日精選」,簡簡單單晌呢部份揀就可以喇。有3款菜式可供選擇,當中可配白米飯、烏冬、米綠、新竹米粉,揀湯燉或乾拌都得,並奉送一客小食或飲品,均一價賣$68,以金鐘區而言,定價都差唔多啦!
雖然外賣盒喺用上可分解嘅大紙盒,叫做較環保,始終,面蓋都喺膠嘅,外賣點都多咗幾件垃圾,不過,無辨法啦,呢類喺外賣店嘛,都無堂食。
慢煮豬軟骨‧香菇貢丸‧滷蛋肉燥飯 + 熱紅棗桂園茶 $68
揀咗豬軟骨,都喺喜歡食肉多啲,而件豬軟骨都好大件,經過慢煮,肉質極之鬆化,香而不膩;香菇貢丸都好正,咬落好爽口,又有菇香;此外,餸料仲有台式滷蛋、雪菜、青瓜粒,配菜豐富,佐飯亦好好食。
而肉燥飯喺裝晌另一個圓盒,所以,飯量十分之多,一定食得飽人。肉燥亦做得相當有水準,帶微甜,卻好惹味,而且,亦唔覺得太油膩,撈飯真喺就咁食都食到成碗。
餐飲因應天氣仲喺寒寒哋、乾乾哋,就要杯熱嘅紅棗桂圓茶嚟潤一潤。茶色深沉,而入口紅棗及桂圓的味道都算突出,桂圓味就更有種清甜感,所以,飲起嚟感覺好滋潤。
食完個便當,都真喺覺得店家做得有誠意,都唔會馬馬虎虎,而且,落單時店員見我好似好疑惑,都會詳細解釋吓個餐牌,其實就無咩疑惑,只喺自己心大心細唔知揀邊款嘢食好啫。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$68

餐廳資料:
湕承 · 台式便當 Kinshing TW Food
金鐘夏慤道18號海富中心2座2樓98舖
3619 7067

沒有留言:

發佈留言