2018年9月27日星期四

火鍋頭 Huo Guo Tou:頭其所好

自從我哋一班死佬唔搞食火鍋之後,身邊喜歡食火鍋嘅人真喺少之又少,數一數,近幾年真喺無光顧過火鍋食肆。如果日式嘅涮涮窩都計算在內,已經喺成年前嘅身,否則,對上一次食中式火鍋,已經喺兩年了。今晚應友人之邀,投其所好,真喺專誠走入嚟九龍城龍崗道嘅「火鍋頭」食火鍋。
店內裝修如大多新派火鍋店,講求時尚、簡約,水泥地、仿磚牆、別緻吊燈就算喺形容晒整個環境。配上柔和嘅燈光,高樓底,算喺一個舒適用餐嘅環境。知道仲有上一層,因為無上,就不多提。
碗碟、餐具都用料精緻,有黑白公筷、私筷,又有鋼夾,基本配套做足。
每枱枱側都擺放一個托架,喺用作稍後擺食物之用,不過,此刻就放咗「九宮格」醬料盤,而醬料收費每位收$18。攞完醬料後,基本上店員會攞走個醬料盤,以騰出空間,不過,唔使擔心啲醬料取用喺一次性,之後有需要加添可以再問問店員。
除一小兜混上自己幾款偏好嘅醬料外,如沙嗲醬、金蒜、蔥花……等,另外,見醬料盤內有青檸,就試嚟唧落豉油度,用嚟沾海鮮效果唔錯喎,更提鮮呀!
食火鍋湯底就梗喺好重要啦,「火鍋頭」嘅湯底真喺有幾多選擇,一系列招牌湯底頗幾有心思,另一系列精選湯底又可以選擇雙拼(以價高者另加多$25)。而有啲咩食,真喺講唔得咁多,索性將張點菜紙掃描出嚟俾大家參考吓就一目了然。但順帶一提,好多火鍋料可以加少少錢變雙拼。
bowl蕃茄薯仔牛腩鍋 $128、養顏杏汁豬肺湯 $128
兩款湯底獨立計都喺賣$128,如果雙拼就變為$128+$25,一次試兩款湯底而加多$25喺好划算嘅取態。以往呢,打邊爐嗌邊湯底都好,喺純用嚟烚嘢,唔會飲,但呢度啲湯底真喺唔好錯過,先飲番碗為敬,就知絕無欺場。
bowl蕃茄薯仔牛腩鍋
啲湯底真喺唔喺得個樣,好似兜蕃茄薯仔湯,唔喺家常滾湯嗰隻,個湯嘅蕃茄味頗濃郁,酸香鮮活;牛腩亦唔喺得一兩嚿嚟扮晒嘢,夾夾埋埋大概都有5、6嚿之多,肉質軟腍,又極有肉香。
bowl養顏杏汁豬肺湯
杏汁豬肺湯飲過唔少,用嚟打邊爐印象就喺第一次,估唔到效果真喺幾好喎。首先,個湯嘅杏味未算超濃厚,但亦不失禮,有份清潤嘅感覺;而湯內藏有好多豬肺,啤水夠乾淨,全無臊味,口感爽爽哋,沾點青檸豉油已好好食。
bowl自家鮮製竹蔗茅根 $58
打邊爐烚吓烚吓最慣常喺伴汽水,不過,下下火,清熱解毒嘅竹蔗茅根就更加好。一大樽睇得到真材實料,入口冰涼清甜,蔗味天然,食完成晚火鍋,一樽都好夠兩個人飲。
未開波烚嘢食前,順便介紹埋枱上呢張烚嘢指引,基本上,佢都涵蓋咗大部份食材所需煮熟嘅時間。不過,無意中發現,有啲食材,好似元貝、豬潤咁,竟同時出現晌30秒及1分鐘兩欄,哈哈!估計,喺視乎你想食到咩口感。
bowl招牌芥辣墨魚丸 $88、招牌鹹蛋黃豬肉丸 $78
店長推介我哋試吓啲丸類、水餃、雲吞,因為全部都喺自家製,話喺質素高兼水準有保証,而且,全部都可以揀雙拼,雙拼就以價高嘅款式再加$10,所以,我哋呢碟雙拼丸就賣$98。
bowl招牌芥辣墨魚丸
見點菜紙列為推介,所以,一心想試試。睇表面,亦都見到有點點青綠色斑紋。咬一口,唔使擔心,有芥辣陣味,但無乜芥辣陣辣勁,丸內更混有墨魚粒,添咬口,好食。
bowl招牌鹹蛋黃豬肉丸
雖然都喺推介,小弟就覺得豬肉丸就無墨魚丸咁好食,啲豬肉丸喺打得鬆化嘅,但小弟較喜歡爽口嘅丸類,此外,鹹蛋嘅元素無預期中咁明顯。
bowl台式酒糟豬 $68
平時打邊爐,好少唔叫牛,不過,因為其中一款湯底已食過啲靚牛腩,友人亦唔喺咩牛痴,必定要食牛,反而大家對呢款酒糟豬感興趣多啲。一客有6大片,部位大概喺腩位,睇外觀就知已處理過,心裡亦疑惑喺咪都可以就咁食呢?再睇睇「指引」,烚8秒就夠,即喺純粹灼番熱。入口嗰份酒香好突出,而啲腩片鬆化有咬口,好有驚喜。
bowl蒙古羊肉片 $68 
啲羊肉片刨到好薄,而且,色澤紅潤,喺新鮮嘅象徵。按「指引」,喺無講烚幾耐,但切得咁薄,就30秒我都覺得夠晒。輕灼後,啲羊肉又腍又滑,羊羶味唔重,好食喎!
bowl海鮮拼盤 $398
晌點菜紙上有唔少靚海鮮,更有唔少喺貴價貨,以時價計算,不過,亦有多款優質海鮮喺以定價計算,但睇落最划算,都喺呢一款「海鮮拼盤」,一份已包本地原隻野生龍蝦仔、2隻蘇格蘭蟶子皇、2隻北海道野生元貝及1份新鮮馬刀貝。計過喇,散點要$598,足足慳兩嚿水,好明顯就知點揀啦。
bowl本地原隻野生龍蝦仔(散點$238)
雖然叫龍蝦仔咋,唔喺食自助餐嗰啲細過隻手掌,入口都無一啖肉,只喺比一般龍蝦細隻少少,但外殼有光澤,啲肉晶瑩剔透,仲有少少膏。灼熟後,啲肉輕易離殼,大啖大啖入口,肉質爽彈,帶鮮甜味,爽呀!
bowl蘇格蘭蟶子皇(散點$68 / 隻)
蟶子皇有成半呎長,大大隻,師傅稍稍已鎅開幾刀,所以,當淥熟之後,可以細口細口咁食。食落,啲肉好彈牙,依然覺得點少少青檸豉油喺最好,最能吊出鮮味。
bowl北海道野生元貝(散點$58 / 隻)
啲帶子視為刺身級都不為過呀,隻隻都大過個五蚊銀,撳落去好有回彈力。不過,我哋一時分心,烚過籠,雖然鮮味依在,但質感未至最好,被我哋嘥咗少少。
bowl新鮮馬刀貝(散點$108 / 份)
一份馬刀貝都有成8隻之多,唔可以跟啲蜆仔相提並論,隻隻都好大隻,灼熟每隻都開晒口,表示都喺新鮮貨,唔會有死貝。貝肉厚身飽滿,柔軟鮮甜,質素高。
順帶一提,晌FB讚好,會送你雪糕球一客,當喺甜品作結都好唔錯吖。
食咗成晚,可以總結一句:「靚料先行」,無論湯底,抑或丸類、肉類,都食得出用料精,尤其啲海鮮,更喺揀手貨。依家唔少香港人使得起錢,最緊要喺佢哋覺得值,俾多少少都無問題,「火鍋頭」可以講喺喜歡食高質火鍋嘅佳選,加上環境唔錯,服務到位,值得「頭」懷送抱!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$465

餐廳資料:
火鍋頭 Huo Guo Tou
九龍城龍崗道17號地舖及1樓
2382 3767

沒有留言:

發佈留言