2018年5月6日星期日

Crema:失望而回

兩個月前誤打誤撞嚟過一次食晏,老婆幾鍾意呢度,環境輕輕鬆鬆,假日嘅客人唔多,加上上次細閱餐牌時,已見到佢啲早餐豐富得嚟幾實惠,所以,今個主日再過開嚟尖沙咀,就特意再晌度食個早餐。
環境唔多講,因為上次食評都描述過,雖然喺星期日大朝早,估唔到都有好幾枱客,而且,睇落似喺遊客多過本地人。
早餐分3大類:歐陸早餐、三文治套餐及精選早餐,由$26-$36,包餐飲,亦可加錢轉特色咖啡。我哋兩公婆都揀精選早餐類,因為,睇起嚟豐富啲。
bowlB1精選早餐 $36
小弟揀咗「B1」,食物包括炒蛋、雞尖腸、火腿、茄汁豆、牛角包,但跟餐牌嘅相比較,感覺有啲落差,尤其茄汁豆真喺好隨意撻兩羹俾你。
咁味道得唔得先?整體嚟講,只喺中規中矩,炒蛋唔滑,咁公平啲講,佢餐牌無寫明喺炒滑蛋,唔可以挑剔佢;雞尖腸就幾好食,唔喺平價貨嘅雞肉腸,食落我就覺得似喺豬肉腸;火腿煎得較油淋淋,但最唔得喺啲茄汁豆,無搵個小兜盛載都無乜所謂,但連叮吓都唔做,入口喺凍嘅就唔OK囉;至於牛角包,如果稍微烘一烘熱,效果會好啲,而依入口唔算脆,牛油香欠奉。
bowlB3精選早餐 $36
老婆就想試試「B3」嘅蘑菇芝士奄列配茄汁豆及穀麥多士,因為有蘑菇,又喺無肉之選。同樣地,跟餐牌嘅相片有落差,但都喺預期嘅事。
老婆嘅早餐就好啲,雖然茄汁豆都喺咁,但烘脆嘅穀麥多士唔錯,但為慳成本,「求其」一抹牛油晌碟邊,真喺比快餐店嘅水平更低;奄列就唔似官方張相有咁多蘑菇喇,淨睇外觀都見,只喺薄薄一層擺咗少少蘑菇,蛋亦煎得比較乾,感覺做得欠誠意,但求交功課嘅感覺。
bowl橙汁
餐飲可以揀即磨咖啡、紅茶、檸茶、橙汁,上次老婆揀橙汁,今次亦然,因為相對健康少少。而橙汁喺有點點橙肉嘅「果汁先生」一類貨色。
bowl鮮奶咖啡 +$8
上次試過佢啲鮮奶咖啡,覺得頗有水準,今次當然「翻兜」。上次拉花喺隻小白兔,今次喺隻貓仔,同樣拉得得細緻可愛,而咖啡味醇香,口感均勻。
有時啲嘢就喺咁,期望越大,反而失望越大,今次嘅早餐,唔喺差、唔喺難食嘅,同上次嘅結論一樣,只喺覺得有好多細節位都可以輕易改善,只喺有種做得迤迤哋嘅感覺。

個人評分
味道:6/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
Crema
尖沙咀加連威老道96號希爾頓大廈低層LG17
2369 0338

沒有留言:

發佈留言