2018年5月29日星期二

軟橋米苔目餐廳:軟在天邊?近在眼前!

落開鴨記買啲嘢,就順便搵埋細佬食晚飯,佢話想食米線,醒記就晌鴨記有家小店「軟橋」賣米苔目,雖然跟米線唔同,當喺帶佢試試啲特色嘢。
「軟橋」位處鴨寮街,本應唔難搵,但門面頗窄,唔多起眼,招牌又晌頂一頂,好易過門不入,其實就喺遠在天邊、近在眼前。而鋪內形狀,可想而知呈長條形,都幾深架。不過,勝在夠光猛,環境企理,啲阿姐招呼亦殷勤有禮,比好多深水埗茶記啲招呼好。
除米苔目,原來佢哋仲有好多滋味小食,大部份小食都有真實相片貼晒晌牆上俾客人參考。
至於米苔目系列,就如車仔麵咁,基本包兩餸,配豬骨湯,大大碗定價$36。當然,加餸、轉湯底、轉其他粉麵都唔喺問題。好多人對米苔目都比較陌生,小弟都喺晌台東食過一次,但店員都好樂意介紹吓佢哋手造嘅米苔目。
想慳啲,都仲有選擇,另一個餐牌羅列出大堆單餸粉麵或淨餸,只賣$29。
bowl涼拌蓮藕 $18
啲蓮藕薄切,片片厚度勻一,一咬好爽脆,咯咯聲。而搵蒜蓉、芝麻、蔥花,再加少少醬油做成涼拌,既感覺涼涼爽爽,味道鮮濃又好食。
bowl蒜蓉鴨肉 $39
雖然無用「涼拌」一詞,但跟藕片做法一樣,同樣以蒜蓉、芝麻、蔥花,再加醬油作調味,所以,幾咁濃香惹味。最正喺啲鴨肉,質地軟腍鬆化,又有鴨肉香,卻唔會有鴨臊味,片片切得薄薄哋易入口。
bowl牛肉、雞肉、米苔目 $36
無轉湯底,而個豬骨湯底味道唔錯,當然,唔會好似日本拉麵嗰啲濃到漿口,但香而不膩。至於啲米苔目,個樣有啲似銀針粉,店員更強調喺自家人手製作,無添加,入口有米香,但無預期咁有咬口感。牛肉及雞肉都落唔少,一啲都無手緊,仲伴有好多椰菜絲添。
bowl台南豬手飯 $39
啲豬手以小砵盛載,頗有地道風味。有別平時港式麵檔啲南乳豬手,台南豬手霎眼望埋去啲似潮式,伴上鹹酸菜同黃豆。啲豬手炆得好化,皮下啲骨膠原非常厚身,整體味道唔錯。
bowl蜂蜜紅棗茶 $10、忌廉 $8
飲品方面都喺啲港式或汽水,反而晌牆上見到有啲蜂蜜特飲,就試咗杯蜂蜜紅棗茶,細佬就鍾意飲忌廉。杯蜂蜜紅棗茶都幾大杯,啲蜂蜜幾清甜,但紅棗部份就算搞勻晒都唔算好突出。
深水埗區嘅居民佔大多數都喺基層,便宜嘅餐廳選擇都唔少,「軟橋」可以講喺其中一家。食完餐飯九點都未到,但鴨寮街啲小販檔近乎收晒,立時變得好靜。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$75

餐廳資料:
軟橋米苔目餐廳
深水埗鴨寮街249號地下B舖
2795 2798

沒有留言:

發佈留言