2018年5月20日星期日

摩登廚房 Moderno Kitchen:摩登.茶記

近排因家事過嚟長沙灣都較頻密,是夜處理完事情就隨意搵個方食晚飯。其實一入夜,荔枝角呢段青山道都幾鬼靜,晌街角好易發現到「摩登廚房」,皆因佢門面「燈火通明」。晌門口睇睇有咩啱食,發覺茶餐廳得嚟,啲菜式又好似幾特別,就放膽入內試一試。
餐廳環境喺茶記格局,但裝修算幾骨子,貼上仿磚牆嘅牆紙,燈光夠晒光猛,環境又整潔,雖無咩特別,但感覺唔錯。尤其卡位,設為皮椅,讓人坐得更舒服。原來餐廳新開無耐,客人亦唔多。
抱歉,張環境相影懞咗!
餐牌製作簡單,都喺好手作仔嘅製作,套上膠片再圈起去。有早餐、小食、下午餐、全日餐……等等,詳細就唔講喇,主要講講個晚餐啦。一共有5款,賣$68/$78,包熱飲一杯。
晌晚餐中,其中一款叫「每日廚師精選」,店主解釋喺大廚每日晌街市見到有咩好食材就用嚟做菜。今晚,就喺燒雞配沙律及薯角。
bowl燒雞配摩登沙律及薯角 $78
份燒雞外觀睇落有板有眼,而睇隻雞嘅大細,比春雞大隻啲,但又唔會喺幾斤重啲大雞,燒得甘香,上枱時都聞到,而外皮真喺香脆,肉質就中規中矩,而較大嘅問題喺醃得唔平均,少部份位置有過鹹嘅情況。而摩登沙律唔好太着重個字眼,「摩登」只喺餐廳名,個沙律正正喺八十年代嘅款式,甘筍、薯仔、青瓜……撈卡夫奇妙醬;薯角更搭埋懷舊嘅曲紋薯條,所以,啲沙律同薯條好有兒時嘅味道。
bowl黑松露鮑魚花膠燉飯 $78
燉飯以原煲上,睇見個燉飯,就知喺台式做法,因為無下芝士,個汁底亦唔會好忌廉咁款,而最明顯喺米心唔會好似意大利飯有少少硬心,入口猶如食湯飯嘅口感。個飯本身好大份量,兩個人「些牙」食都夠;鮑魚及花膠都無欺場,鮑魚咬落更喺煙韌有鮑味,花膠亦有咬口;唯一挑剔喺黑松露嘅香氣好有限,就算加入好多雜菌,都無預期咁幽香。
bowl熱檸茶、熱檸水
甚少嚟茶記唔飲咖啡、唔飲奶茶,皆因早餐、午餐都已經飲咗兩杯,額滿即止,就飲杯熱檸茶。好怕啲咁細隻膠羹,根本好難篤散啲檸檬,又唔多環保。
店鋪原來開檔無耐,所以,環境非常新簇,店員都好有禮貌。雖然偏向喺茶記形式,但食物都見花咗啲心思,店主睇嚟都好有心做,因為見佢都有向啲客問意見,亦聽我「發噏風」,希望佢哋繼續進步,食物越做越好。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$78

餐廳資料:
摩登廚房 Moderno Kitchen
荔枝角青山道514-516號地舖
2527 2260

沒有留言:

發佈留言