2018年4月12日星期四

喜越 I'Annam Banh Mi et Pho:賞心越目

真喺隔咗好一段長時間先約得成呢餐飯,原意喺舊年去完一轉台灣嘅花東,友人想搵我分享嗰次旅行嘅點滴,由上年尾到依家,唔喺我唔得,就喺對方唔得,總之約嚟約去,結果,事隔半年先約得成,都真喺有啲誇張。點都好,成事就好啦,地方就由朋友揀,佢話想食越南嘢,投其所好我就無所謂。
「喜越」我都喺第一次嚟,唔止門面裝修得幾特別,內裡都幾骨子,店內地方唔大,一室白色為主調,佈置簡約,餐廳尾一大幅黑白越南少女畫作可謂全店亮點。
翻翻餐牌(只喺細細張底面兩頁),印刷簡而精,且圖文並茂,4款越式湯河粉、5款越式撈檬粉、3款越式法包、10款越式小食及5款飲品,雖然食物選擇唔多,在乎貴精不貴多吧!不過,字粒有啲細,老花嘅朋友真喺要花點眼力。
bowl扎肉蒸粉卷 $48
粉包一客有4件,做得的的骰骰,灑上點炸魚乾,伴有幾片紮肉,粉包嘅外皮真喺唔錯,既薄且滑,薄到透出裡面嘅餡料,而內裡塞滿肉碎、木耳、甘筍,好有口感,沾啲魚露感覺就更鮮。扎肉質感柔軟而爽彈,味道都唔錯。
bowl手撕牛肉法包 $62
越南法包都算得喺越南菜有代表性食物之一,店家有3款口味供選擇,我哋就應店長嘅推介,揀咗「手撕牛肉」。果然,啲牛肉好鬆化,配合埋啲酸蘿蔔、蛋黃醬、豬肝醬、芫荽,令味道更豐厚。而件法包亦有別正式嘅法包,無咁硬身巉口,鬆軟好食。如果講到心水越式法包,反而諗起佐敦嘅「馬丁王」,因餡料更豐富並多樣化,做法正宗。
bowl燒豬肉撈檬粉 $68
啲檬粉份量頗大碗,除咁淋上魚露,亦伴有一小碗清豬骨湯,用作淋落啲檬度食,變相試完撈檬,就可以食湯檬。將所有材料伴勻,增加清爽嘅口感,而啲燒豬肉既香且腍,確喺唔錯。事後店長問我哋意見時,話啲豬肉喺「梅頭」,唔怪得咁軟腍。
bowl冰糖桂皮香茅茶 $28
友人就點咗杯熱飲香茅茶,送上枱時反而喺啲玉桂味跑出,香茅味變得有點淡薄,但整體仍覺得好滋潤,飲落舒暢,秋冬天飲一定更正!。
bowl菠蘿冰 $25
小弟就想飲杯凍飲,所以,揀咗菠蘿冰,只可以講喺多冰少菠蘿,仲期望會唔會喺鮮菠蘿貨色,唔似囉,因為有陣陣好濃嘅糖水味。
間唔時食餐越南菜都幾好,離開時經過同街嘅Pho Bar,原來已經結咗業。一向都知做飲食唔容易,希望啲小店繼續努力,等食客享用到更賞心悅目嘅出品。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$116

餐廳資料:
喜越 I'Annam Banh Mi et Pho
銅鑼灣耀華街30號地下
3460 4407

沒有留言:

發佈留言