2018年4月29日星期日

名點心 Famous Dim Sum:旗幟鮮名

細胞小組嘅四月節目喺行山,最後定晌四月最後一個星期日下午。今次都幾齊人,大大細細加埋一行14人,原本打算去酒樓飲餐茶先出發,不過,飲一飲就搞個幾鐘,所以,改為到太子嘅「名點心」食晏。
呢啲小店,可謂快上快落,加上我哋嚟得早,排隊嘅人唔算多。但喺,始終店家嘅地方唔大,我哋14人自然需要分開坐,所以,以下寫嘅都只喺我哋呢枱幾個人所食嘅嘢。地方確喺有點狹窄,亦要有搭枱嘅心理準備,不過,我哋都只喺在於食個晏,嘆吓點心,可謂旗幟鮮明,環境變得其次。
有啲咩食,一張枱墊紙睇晒,順帶一提,茗茶每人收$3(如叫汽水,就免收番茶錢),而茶嘅質素,普普通通咁啦。此外,無加一,實叫實銷!
bowl太子蝦餃 $27
蝦餃嘅外型做得幾工整,雖然,餃皮就唔喺薄到透,但唔黏牙,再者,啲蝦肉鮮甜爽彈,足證用料新鮮。
bowl蟹子燒賣 $25
燒賣做得豐滿大粒,咬落唔會一口都喺肥豬肉,鬆化而帶點爽彈,絕對唔似喺溝粉貨色,加多一點蟹籽,靚啲又有少少卜卜脆口感。
bowl千島炸蝦角 $22
香口嘢當然人人鍾意,件蝦角油就油咗少少,但非常香脆,內裡都喺包住原隻鮮蝦,蝦鮮味盡出。
bowl山竹牛肉球 $18
依家出面食牛肉球就越嚟越細,但呢度啲牛肉球搓得夠晒大個,肉質結實卻甚彈牙,加入點點馬蹄粒同芫荽,增加口感,又香啲。
bowl蜜汁叉燒腸 $20
啲腸粉皮拉得都夠薄,卻唔會好削,透到少少內餡,食落個皮都滑溜,而且,叉燒餡甚多,最好喺瘦叉多過肥肉,健康啲之餘又無咁油。
bowl皮蛋瘦肉粥 $20
老實講,皮蛋跟瘦肉都唔算多,但勝在個粥底煲得夠綿,鹹淡都啱啱好。
bowl千層薑汁糕 $18
作為點心或甜點都得,一層一層做得細緻,入口薑味亦比預期重,但就唔會重到辣口嘅感覺,而口感煙韌黏糯,幾合小弟胃口。
點心即叫即做喺好食好多,呢類小店要成功就要靠質素,蹤觀今餐晏仔,水準唔算喺超班,但質素不賴,夠穩打穩紮,取價亦唔貴。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$53

餐廳資料:
名點心 Famous Dim Sum
太子運動場道7號B地舖
2398 3183

沒有留言:

發佈留言