2016年5月7日星期六

小蟻人 甜品西餐 Mr. Ant:美味蟻竇

之前晌「飲茶」嘅食評都提過,有位朋友從外國返嚟逗留一個多月,晌上次餐飯講開不如行轉山,所以,趁佢走之前個星期六,三支公行吓城門水塘,行完落番荃灣食晏,之後再帶佢遊埋三楝屋,直落渡過悠閒星期六。
荃灣食嘢大把選擇,嚟到大輝鴻嘅「小蟻人」食西餐,貪佢地方大,又好坐,等我哋可以慢慢傾。
講到地方大,單睇門面真喺睇唔出,入到去確喺夠深夠闊落;一室光亮,潔白雅致,一邊窗口卡位更喺大多數人嘅揀位之選,當然,我哋都揀個窗口位,充足嘅自然光透射入嚟,仲要揀入少少,感覺醒神又少騷擾。
午餐有兩組餐牌,第一組我估喺基本午餐,底面所見共有8款選擇,定價唔貴,都喺$48-$58。
另一組佢稱之為廚師推介,睇落似喺照燒汁系列,5款選擇都喺照燒汁乜乜乜,兼且配上健康嘅紅米飯,同樣定價便宜,都喺$42-$45,我哋大家都覺得抵食。
而所有午餐都配汽水,或較具特色嘅波蘭三角果茶包,加$20更可轉主餐牌上嘅特飲或特色咖啡;此外,加$30更可配甜品,午市更唔收加一,但招呼一樣咁好,讚!
bowl法式紅酒燴雞配紅米飯 $48 
雖然只喺午餐一道,但賣相絕無求其迤做,個紅酒燴雞好入味,啲雞肉又唔嚡,汁底幾香;紅米飯嘅紅米佔嘅比例唔多,所以,食落唔會好巉口,伴菜再添啲燴雜菜,其實幾好食,不過唔明點解仲加上白烚嘅椰菜上去!
bowl鮮茄焗鴨胸飯 $48 
蕃茄焗飯一向大有市場,朋友揀依個焗飯亦都好對辦,飯底炒過,配個飯面濃郁嘅蕃茄醬及柔軟嘅芝士,淨飯都好滋味;再者,鴨胸軟腍,有份煙燻嘅鹹香,同埋咪睇佢細細兜,鴨胸都落得唔少。
bowl卡邦尼銅模意大利粉 $56
小弟早前試咗一份卡邦尼,感覺麻麻,所以,見依度又有,就想點一客嚟比較吓。睇樣唔錯喎,如打隻蛋就更錦上添花,意粉煮得恰到好處,有咬口,每炷意粉亦掛滿醬汁,煙肉落得無手緊,而且,喺甚少肥肉嘅煙肉,鹹香而不膩。
bowl波蘭三角果茶包
果茶包有3款口味供選擇,朋友揀咗無花果布冧口味,色澤紫紅透徹,味道就不得而知,但朋友概括一句:清甜蜜潤。
bowl荔枝柚子沙冰 +$20(正價$38)
朋友話之前行山行到一身汗,點都要飲杯凍嘢先夠爽。佢話個沙冰好得,沙冰打得幼細,柚子味十足,裡面混有唔少荔枝肉,雖然都知喺罐頭貨,但夠清甜就懶理啦。
bowl鮮奶咖啡 +$20(正價$46) 
一心期待佢哋杯咖啡,不過就失望而回,奶泡得層泡,喺咖啡機沖調嘅水平,加$20真喺蝕俾佢,都喺為配甜品先點杯鮮奶咖啡咋。
bowl焦糖燉蛋 +$30
估唔到啲甜品又幾正喎,好似依道法式焦糖燉蛋咁,焦糖做得既薄且脆,而燉蛋部分好有蛋香,柔滑好食。
bowl芒果撻 +$30
件芒果撻就更得我心,因為,如手掌大嘅芒果撻鋪滿大大件芒果肉,清甜,而撻殼極之鬆化,內裡塗上一層朱古力漿,所以,撻殼保持鬆脆度,唯一挑剔喺中間嘅吉士漿稍為削身。
想食得有啲質素,又要坐得舒服,「小蟻人」確喺唔錯嘅地方,食到飽飽,喺時候讓個位俾人,出發去逛荃灣三楝屋。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$84

餐廳資料:
小蟻人 甜品西餐 Mr. Ant
荃灣眾安街55號大鴻輝(荃灣)中心1樓103店
2441 3099

沒有留言:

發佈留言