2016年2月22日星期一

The Fingerprint:指印良品

我哋香港有自己嘅港式西餐,日本亦有日式西餐,不過,食日式西餐晌香港好多地方都有,今晚,同朋友就晌The Fingerprint品嚐咗一餐好有特色,又好美味嘅日式西餐。
從外面望入去,已睇到室內環境富情調,柔柔燈光,暖和嘅木系裝修,配以黑白細格地磚,型格得嚟有氣氛。雖然地方細細(全場應該22個位左右),但枱櫈嘅安排又唔會太逼狹,感覺蠻舒服。
其實講話佢喺賣日式西餐,又似喺唔一樣,因為有啲地地道道嘅日本菜式,又或西式菜式。不過,部分夾雜兩系所長,做出別樹一幟嘅風味。
食物種類走貴精不貴多嘅路線,成個餐牌底面兩大頁,圖文並茂分咗前菜、沙律、刺身、主菜、飯、湯及甜品幾大類別。另有6道菜嘅晚市套餐,有前菜3點、沙律、主菜、食事、餐湯及甜品,定價以所選嘅主菜計,都只喺180-240 + 10%,非常抵食。飲品可以額外加錢配送。
bowl前菜3點 
是夜嘅前菜喺炸牛蒡條、薑汁煮蝦及雞泡魚乾,以小木盒托出3點,賣相精美。
炸牛蒡條
牛蒡條有多方嘅營養,上網摷一摷就知,無謂多講,而炸牛蒡條做得粉漿夠薄,入口一啲都唔油,酥香而有咬口,好食;
薑汁煮蝦
兩隻鮮蝦緊扣住,放上點點黑魚籽及金箔,立時貴氣加倍,而鮮蝦清爽,滲出淡淡薑味,個人覺得恰到好處,太濃就可能搶咗蝦鮮味;
雞泡魚乾
晌啲居酒屋常見嘅小食,咬落鹹鹹香香,口感柔韌,燒到唔會好乾身,雖然只喺沾一般嘅沙律醬,但灑少少七味粉,感覺都變得唔同啲。
bowl蟹肉沙律芝麻汁
依道蟹肉沙律我同朋友都超讚,沙律菜(更加入珍珠筍、蜜糖豆……)新鮮爽脆,芝麻汁充滿芝麻香,依啲做得好都喺基本。讚就喺鮮拆嘅蟹肉,夠晒鮮甜,其次,面頭粒車厘茄淋上少少焦糖,真喺一絕,入口有一層層脆口,焦糖跟茄味又夾到。細節位唔止喺咁,載沙律個碗摸上手喺冰涼,喺明顯雪過嚟先用。
套餐內嘅主菜其實都喺晌主餐牌中嘅主菜裡輪流推出,不過,問過店員,兩者份量其實唔一樣,好似小弟所試嘅法國春雞,主餐牌標$168一客,喺有全隻,而晚餐包埋其他咁多嘢先$180,皆因喺半隻份量,但查實作為晚餐嘅一部份已好夠食。其他主菜選擇仲有澳洲和牛、紐西蘭羊架、柚子胡椒牛油大蝦……等等。
bowl柚子胡椒虎蝦 $180
虎蝦賣相似喺鐵板燒嘅做法,既去殼,又起肉,仲分成一小口一小一件,非便食用;而一上枱,胡椒香氣四溢,入口卻又嗒到柚子嘅甜味,兩者平衡唔會互相搶味,再者,蝦肉爽口彈牙,唧少少檸汁,更能夠吊起蝦肉鮮味盡出,實在叫人再三回味。配菜仲有冬菇、雞脾菇及翠玉瓜,都喺煎得香口好食。
大大隻虎蝦頭,咪睇佢得個樣,內裡仲有少少肉,兼且有點點蝦膏,食得真喺唔好嘥!
bowl麥粒味噌燒法國春雞 $180
咪睇佢烤到燶燶哋樣樣衰衰,其實嗰啲喺味噌而已,感覺還似喺加咗少少薑蓉。雞皮烤得非常香脆,而雞肉嫩滑到不得了,鮮嫩且富肉汁,皮下脂肪又唔多,每口又帶味噌嘅味道,認真好食。同樣,配菜簡簡單單伴上冬菇、雞脾菇及翠玉瓜。
bowl蔥吞拿魚碎壽司飯
食事會有烏冬、意粉或壽司飯……等等選擇,先嚟一客蔥吞拿魚碎壽司飯,因為之前又前菜、沙律、主菜,所以,個食事份量唔會好大,同樣做得精緻。雖然啲吞拿魚刴得細碎,但依然油潤鮮香,珍珠米亦都黏糯有飯味,伴上漬醃蘿蔔、薑片,好易三扒兩撥就清晒!
bowl迷你咖喱牛肉飯
睇落好似無咩特別,其實嚿飯搓成嚿飯糰咁,不過,打平放先唔覺,咖喱牛肉好香,濃郁嘅咖喱味帶點點甜,咖喱牛肉內又混有少少薯仔粒,認真不俗。
bowl甘筍忌廉湯
之前曾參閱過其他人嘅食評,見一道甚具和風嘅海鮮土瓶湯好吸引,可惜,今次嘅湯品喺西式嘅甘筍忌廉湯,個湯嘅質感較杰身,睇得出用足甘筍,所以味道濃郁,但有欠幼滑度。
bowl紅豆湯年糕、馬卡龍
甜品嘅賣相好精緻,以日本陶瓷碟盛上,先試年糕,紅豆好清甜,不過唔知喺咪配合啲馬卡龍,所以,無做成「湯」,而以小匙羹盛載,份外的骰,但喺年糕經煎過,外皮稍韌,入口亦黏牙,令道甜品有點美中不足。 但馬卡龍甚有水準,小弟嘅喺檸檬(淡黃)及開心果(翠綠),友人嘅喺紅桑莓(粉紅)及雲呢嗱(淺啡);入口無想像中過甜,外層帶脆,內層煙韌,味道突出。
小店好多時唔單止賣美食,仲有就喺貼心嘅服務,整晚6道菜,都喺等我哋食完一道,收拾好,再隔一小段時間上另一道菜,成個用餐時間大概個半小時,唔會太急,亦唔會等得太耐,令人感覺好流暢。此外,每一道菜都喺同時上枱,唔會前後腳咁,讓大家都可以同一時間享用美食,所以,都喺服務上嘅加分位,再者,添水,收拾,各項服務都讓人感受到店員嘅殷勤,抵讚,值得再嚟留下「手指紋」!

人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
The Fingerprint
上環蘇杭街100號地下
2805 5298

沒有留言:

發佈留言