2016年1月24日星期日

富臨皇宮 Foo Lum Palace:死佬飯局掃興到甩富

又喺我哋一班拋妻棄子嘅死佬,一年一次嘅蛇宴兼團年飯局,上年嘅星廚真喺平靚正、有得睇有得食嘅好玩蛇宴飯局。今年,原本唔喺揀嚟富臨,貪佢做緊個蛇宴套餐加多$300就有房,點知後尾又話取消咗,價錢跟之前雖然一樣,但就只無咗包房嘅優惠,費事煩就退而求其次,堂座都照去馬。
因為仲有兩個星期就過年,所以,見好多客幫襯,當喺提早團年,目測所見全場爆滿。
早已訂好個秋冬滋補宴,都只喺等齊腳就開餐。而個滋補宴連湯連蛇羹一共9道菜,全包宴,實價$2,680。
個餐包一支紅酒、兩支大啤及6罐汽水。我哋大部份人唔好酒,有啲又要揸車,所以,只留一支啤酒,其他換埋汽水。當喺參考,一支紅酒換3罐汽水,一支啤酒則換到兩罐,咁換法抵就唔抵架喇,不過,汽水大家都覺得啱飲啲。
以下出菜先後喺當晚實際嘅次序:

bowl蒜子瑤柱甫
第一道菜就嚟碟瑤柱甫,以生菜、髮菜墊底,雖然啲瑤柱唔算好大粒,但味道都濃香,略嫌個茨汁勁杰身。
bowl淮杞烏雞響螺燉三蛇湯
留意咗成晚,負責我哋附近嘅阿姐主要有兩個,幫我哋上湯嘅盡責醒目,拎兜湯嚟仲醒目到滔起少少渣俾我哋相機先食,反觀另一位阿姐成晚同熟客打牙骹,成日扮斟茶,懶到咁明顯都無經理理佢。呻完不滿,講番個湯,燉三蛇湯好足料,睇阿姐撈碟渣出嚟就知,味道都幾醇和。
bowl蛇湯浸時蔬
上依道菜又喺好搞笑,無啦啦嚟個白灼時蔬,隔咗好耐先上埋個蛇湯,佢哋啲服務,尤其出菜真喺亂到不得了,我哋唔喺要求5星酒店嘅水準,只不過喺間正正常常嘅酒樓服務啫。
bowl紅棗香栗扣全鴨
鴨內釀咗好多紅棗及栗子,味道非常之香,不過,唔明點解上枱前鴨殼已經鎅開咗,而且,食落離奇地鴨肉唔多,講明全鴨,而且睇落都唔細隻,好似好少肉。人哋仙鶴神針,我哋就鮮鴨神「針」,封番鴨肚嘅鋼針仲跟埋上碟,好彩支針又粗又大,近視嘅都睇到,如果喺細針就大家鑊。即時向一位男經理反映,佢除道歉外,即時答允送隻燒鵝補償,咁我哋又唔喺要搞大件事,但求食飯開心啫,不過,希望佢哋啲廚房大佬做菜用心啲囉。
bowl鮮竹五蛇卷
明明喺一圍預12人,因為佢都講明包12人茶芥,但出奇地五蛇卷及瑤桂甫都有14件,當喺賣大包。啲五蛇卷不過不失咁啦,外皮都炸得酥化唔油,但蛇肉好少。
bowl陳皮豉汁蒸大鱔
碟蒸大鱔算得上成晚無咩好投訴嘅菜式,因為鱔肉蒸出嚟滑溜,啖啖豆豉及果皮香。
bowl太史五蛇羹(3窩)
可能有3窩嘅關係,啲蛇羹原先喺外邊枱分好先送嚟,所以,我哋要求另外嗰兩窩擺上枱自己搞掂,可驗明喺咪3大窩嘛。雖然足3大窩,但感覺料少,質感都可以,只喺似食普通嘅碗仔翅,而且,勁重胡椒味,得個辣字。
bowl燒鵝
因為「鮮鴨神針」事件,後上嘅燒鵝喺補償菜式。佢哋嘅燒鵝確喺唔錯,雖然,未至於即燒即食咁熱辣辣,但都皮脆肉嫩充滿油香,皮下脂肪卻唔喺多。
bowl支竹羊腩煲(麻辣雞煲)
我無打錯,你亦無睇錯,以下依道菜原本喺支竹羊腩煲,但開始上菜無耐有個女經理走埋嚟話無草羊返,做唔到個支竹羊腩煲,唔喺話?你無羊腩唔喺依一刻先知啩,朝早打嚟再確認張枱時你哋又唔講。雖然佢都好有禮貌講唔好意思,提議話換個麻辣雞煲俾我哋,仲俾夠隻半雞,就算你換夠兩隻雞都唔喺嗰會事,擾攘咗一大輪,最後,我哋都喺求求其其勉強接受就算。不過,個雞煲或許有隻半雞嘅份量,但就肯定喺「雜件」,因為我哋專登數住佢,竟有5隻翼尖,而且無人話食過脾位,根本就喺一般做小菜雞球啲雜件位,真喺好無誠意。
bowl臘味糯米飯
除咗個陳皮豉汁蒸大鱔之外,大家都稍為讚吓嘅喺最尾上枱嘅臘味糯米飯,因為飯粒黏糯有咬口,夠乾身唔太濕,好有臘味香味。
bowl杞子桂花糕
原本個餐唔包甜品,再問問之前個男經理可唔可以送啲甜品嚟,佢都好大方,整碟桂花糕涼一涼降下大家心中「怒火」。桂花糕味道唔差,幾有桂花香,不過,夾起嚟比較易散。
bowl最後負責收錢個小姐,要求打多張單,都黑面「咀妙妙」,態度超唔掂!自從晌網上分享吓飲飲食食之事,又有機會同啲店主文流,知道搞一盤飲食生意唔容易,人工高、鋪租貴、食材又花錢;自已有時都煮開嘢,更知道真喺好花心機,所以,出去食餐飯,都會好用心品嚐,出食評亦唔會好隨意俾個劣評。晌千多篇食評當中,被評為劣評為數好有限,要小弟出手嘅,真喺要食物差、服務又差、無誠意、做菜唔用心……先俾個劣評佢,「富臨」你得咗喇!順便晌度向各位大佬致歉,搵咗間掃興到甩褲嘅酒樓食我哋一年一度嘅蛇宴!


個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:3/10
抵食:5/10
平均每人消費:HK$225

餐廳資料:
富臨皇宮 Foo Lum Palace
美孚美孚新村百老匯街85號C地下
2368 3738

沒有留言:

發佈留言