2015年11月29日星期日

Passion by Gerard Dubois:午後熱情

早前晌旺角Doux嘆咗個好睇得又好食得嘅英式下午茶,今回介紹另一家主打法式糕餅及麵包嘅咖啡茶店,一樣喺好睇得又好食得,不過就唔喺高茶,但佢啲散點裝糕餅一樣令人心動,佢就喺位於朗豪坊嘅Passion by Genard Dubois。
旺角啲商場咩時候都咁旺,而嚟到朗豪坊嘅4/F層,間間餐廳都坐滿人嘆下午茶,搵位真唔容易。我哋唔想坐近扶手電梯旁,所以,都等咗一陣間。
雖然只喺間咖啡茶室,但打着法式旗號,自己唔馬虎,從外而內,一派法式街頭小店嘅模樣,裝修雅緻,精巧嘅木質裝潢,仿磚牆,書櫃,喺幾咁有古典韻味。不過,逼逼夾夾就肯定喺個無奈嘅事實!
食物琳瑯滿目陳列晒出嚟,一組又一組玻璃櫃,放滿三文治、沙律、雪糕、法式蛋糕、牛油蛋糕、麵包、牛角酥、丹麥酥、馬卡龍,色彩繽紛,更喺目不暇給,睇見樣樣都想試!此外,仲有咖啡、招牌熱朱古力、花茶及各式支裝凍飲。
除輕食,亦有提供多款熱食主菜,如薄餅、意粉及法式鄉村熱鍋,同樣喺誘人之選。我哋幾個嚟食下午茶,就當然以輕食及甜點為主!
bowl燒烤醬手撕豬肉三文治 $48
十多款三文治中,對依個手撕豬肉最有期待,咪睇佢個扁扁平平,其實都有幾多豬肉,可惜一啲都食唔出手撕嘅口感,反而似吞拿魚蓉,配個燒烤醬,味道還不錯。
bowl煙肉芝士蛋餅 $32
小弟較喜歡用蛋批嚟形容佢多啲,因為,一層薄薄嘅酥皮盛載住烤蛋。每件蛋批都頗大件,橫切面睇埋佢,都好足料,蛋味唔算好強,但質感唔錯,挺身得嚟都稱得上軟綿,而混入煙肉、芝士,令哋道鹹香好食。
鹹點打底過後,就喺嚐甜嘅時間,法式糕點實在選擇多多,有15款之多,睇得眼花潦亂,樣樣都想試。
bowl茉莉茶黑莓餅 $41
佢哋每款餅嘅賣相都做得煞食誘人,而依款黑莓餅,外型瑰麗高雅,大大粒黑加侖子作餅面點綴,非常突出主題。切開睇到有底而上有朱古力海綿蛋糕、兩層唔同嘅紅莓及黑莓慕絲、其餘為茉莉茶慕絲、外層嘅紅莓果醬。因為香莓嘅比重佔多,所以,酸香味十足,茶香味就太隱約,至於慕絲則做得柔滑。
bowl朱古力開心果餅 $41
球體嘅外型,做得圓滑,而表面嘅鏡面朱古力手功細膩,唔單止平滑,一啲坑紋、線紋都無,而且,朱古力調溫閃亮,一點金鉑更顯矜貴。蛋糕內嘅朱古力慕絲及開心果仁醬,配搭和諧平均,唔會太過搶對方鏡,加上底下嘅朱古力果仁脆脆,令整件蛋糕都美味爆燈。
bowl鮮奶咖啡 $36
蠻有期待嘅鮮奶咖啡,聲稱用上illy咖啡豆,醇香度有晒保證不過,沖咖啡嘅手勢就略有不足,撇除拉花靚唔靚嘅問題,入口嘅口感唔平均,一飲就會感覺有咖啡嘅醇香,卻無奶泡嘅柔滑。反而,伴咖啡嘅開心果仁脆片好好食。
bowl泡沫咖啡 $36
並無試過杯泡沫咖啡,所以,難以下任何評語。不過,喜歡飲咖啡嘅友人都話好,相信應該好唔錯。
本來作為下午茶已經夠晒皮,不過眼見咁靚咁多式口味嘅法式冰淇淋 ,我哋又忍唔住再點多兩球雪糕嚟試試。如果只要普通杯裝,收費$36,加多個花傘形脆筒,都只喺多兩蚊,即$38,無理由唔要「筒」㗎!
bowl開心果口味
開心果味確實夠突出,但算唔得超強嗰層次,因為記得晌2/3 Dolci嘅開心果仁雪糕就真喺超濃郁。不過,依度嘅有加入開心果仁粒, 又加番啲分。
bowl芒果口味
如果講濃郁度,芒果味就肯定勁過開心果味,又富奶香,口感軟滑,不過,食到尾發覺個雪糕球唔喺好多,因為個脆筒底喺升高咗,感覺變相少咗。
試咗多款美食,我哋一致公認佢啲法式凍蛋糕最得,雪糕亦都好食,而輕食類就不過不失,反而咖啡就失色咗少少。再補充少少服務方面,可能太旺太多人幫襯,一枱客接一枱客,見店員都忙過不停,不過,仍經常見枱上剩餘嘅杯碟無暇清理,故此,服務要扣啲分。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$105

餐廳資料:
Passion by Gerard Dubois
旺角亞皆老街8號朗豪坊4樓11號舖
2967 8812

沒有留言:

發佈留言