2015年11月5日星期四

金田家 Kanada-Ya:不金示弱

我自己好怕排隊搵食,感覺好嘥時間咁,有時會覺得有啲店排晒長龍,可能確實喺有質素,亦有可能喺啲人貪新鮮,更有可能喺傳媒吹虛造成。小弟自問食嘢志在見識,無話要追求最好,所以,今晚同麵包班同學仔I兄一心嚟到登龍街食拉麵,見號稱最佳福岡拉麵店嘅「金田家」,店內人氣不俗,又唔使點等位,就試試依間九州拉麵店。
餐廳唔算好大,呈長形,開放式廚房設晌入面,廚房邊就喺「吧位」,坐晌吧位可以探頭睇到師傅做麵。而一室深褐色實木枱櫈,裝潢簡潔,不過,其實好多拉麵店格局都喺咁上下。枱上都有一大壺冰水,喺店方建議俾客人飲用解膩,如果有啲玄米茶提供,唔知會唔會感覺仲好呢?
過膠餐牌,底面兩頁紙睇晒,拉麵、小食、飲品,圖文並茂有咩揀。點餐紙上如選擇題,揀拉麵款式外,仲可以揀麵嘅硬度、要唔要蔥、其他追加……等等,喜歡點剔就點剔。而拉麵共有6款,定價於$78-$108,追加配料多達8種,小食則只有3款,明顯都喺拉麵以外再賺多點「外快」。
bowl松竹梅白壁藏Mio清酒 $55
之前晌I兄屋企食佢嘅私房菜已經試過依款酒,佢話賣$55抵飲,所以點一支回味吓,再者,佢對酒又算頗有研究嘅。依支「澪」有氣清酒上次飲過,真喺幾得意,首先寶藍色酒樽非常型格,修長外型顯得有點高貴。咪睇佢斟出嚟好似白酒咁,其實喺日本清酒,仲加入氣泡,入口冰涼爽快,甜酸味細緻,又帶點果香,酒精度得5%,絕對好易上口唔怕飲醉。
bowl伊藤園綠茶 $15
始終飲酒依家嘢唔喺小弟強項,陪朋友淺酌少少,我還是飲綠茶啱口味啲,尤其食拉麵,一向啲湯底都好濃郁,有啲茶中和吓,感覺有啲去膩嘅作用。
雖然,無論拉麵、小食,我哋各有各點,不過,嚟到都會喺分甘同味,咁就可以樣樣試到。
我哋揀咗入餐廳最尾嘅二人枱,較少受騷擾。牆上有張店家嘅小溫提,喺有關替玉嘅用意、麵條嘅硬度及叉燒嘅厚度小解讀。
此外,枱上有自家製辛辣高菜、酸薑絲及即磨芝麻,前兩者夾少少淺嚐,啲高菜都幾辣吓。而即磨芝麻就有晌碗雞白湯豚骨拉麵度加少少,可提升點芝麻香,然則碗黑松露拉麵本身已好幽香,就唔使多此一舉。
bowl雞白湯豚骨拉麵 $83
喺一款以雞湯為主,再混入豚骨湯為副作湯底嘅拉麵,所以,無齋豚骨湯咁濃膩,但味道仍然咁鮮香。拉麵基本已包紫菜、芽菜、黑木耳及蔥花,加上5小片黑豚做嘅腩肉叉燒,因為切成薄片,唔會覺得好膩,卻又有點油香,口感有啲咬口。老友選普通硬度麵條,口感還可以,我哋覺得配硬麵應該效果合我哋口味多啲。
我哋同時都追加溏心蛋($12)及木耳($7),前者做得有水準,溏心效果一流,又帶半分醬油香;後者,唔使多講,有益嘅嘢唔怕多食。
bowl黑松露拉面(限定拉麵) $108
今次遇到嘅「限定」喺以濃重嘅豚骨湯為湯底,配上肩肉叉燒及黑松露醬嘅黑松露拉面。據店員介紹,佢哋啲豚骨湯底每鍋都用上過百斤豚骨、雞骨熬煮十幾個鐘,而松露醬嚟自意大利貨色,所以,兩者混和真喺濃郁幽香到不太了。而3大片同樣以黑豚做嘅肩肉叉燒,有入口即溶嘅感覺,不過,老友嫌佢太薄,無乜口感,食落好似得陣風,哈哈!麵條選硬身,果然效果正好,煙韌而滑溜,又掛汁。
bowl男爵薯餅 $33
一客有兩件,炸得金黃,一啖咬落去好鬆脆。男爵薯喺日本一種幾出名嘅薯種,不過,依款薯餅有一半名不副實,皆因一件喺薯餅,另一款喺紫薯餅,一鹹一甜。無論男爵薯,抑或紫薯,薯味都夠濃,質感夠粉,紫薯內更加入少少栗子碎,而且,炸功都唔錯,入口油感唔重。
對食拉麵,小弟唔算有咩獨特嘅見解,不過,今晚所食到嘅兩碗拉麵,都覺得不俗,既唔使花太多時間等位,服務又到位。登龍街漸漸變成一條拉麵街,要繼續立足,不甘示弱,真喺要不斷努力。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$170

餐廳資料:
金田家 Kanada-Ya
銅鑼灣登龍街34號地下
2889 3355

沒有留言:

發佈留言