2013年2月3日星期日

美孚冰室 Mei Foo Cafe:我的星期六美孚早餐 ~ 街坊茶記.疑犯外賣直送

美孚區都已經有唔少茶記,集團式經營有金裝燉奶佬、太興 ,其他嘅仲有味味佳、金龍泉、荔苑、金利銀輝、味小館、美味小廚……,不過以一個美孚新村咁大型屋苑,加埋周圍嘅屋村私樓,只以間茶記嘅出品唔差,生意絕對有得做,就好似依間隱身晌村內嘅街坊茶記「美孚冰室 」,感覺咩時候嚟都有唔少人,星期六、日唔使講就更加旺。
又喺兩公婆懶煮落嚟食早餐嘅日子,雖然多客,但茶記勝在搵位唔使講規矩,隨意搭枱。枱面玻璃下一大張A4紙印備所有早餐款式,精美早餐、出前一丁麵餐、美式扒餐、三文治餐……等等,我哋就瞄準精美早餐部份,分A-G其7款,款款$24包啡茶。
bowl(B餐)雪菜肉絲米粉配餐肉煎蛋
本來老婆叫咗G餐(是日靚粥配煎蘿蔔糕 / 炒粉麵),點知咁快買晒,改要B餐嘅雪菜肉絲米粉配餐肉煎蛋,另配烘厚多士半件。雪菜肉絲米粉,雪菜唔多,點知肉絲更少,湯頭「清淡」;厚多士搽牛油「求其」,煎蛋唔喺滑蛋亦唔喺荷包蛋,煎到好似塊蛋皮,加埋薄薄半塊餐肉,但求快手,屬於好無要求嘅水平,味道好一般。最好,可能喺杯熱檸水同奶茶。
bowl(F餐)牛尾湯螺絲粉配腸仔煎蛋
比起個雪菜肉絲米粉,個牛尾湯螺絲粉自然嚟得濃味,加上加入唔少甘筍、洋蔥、西芹……等等,味道調校得酸酸香香,螺絲粉亦煮得差唔多,幾好食;腸仔煎蛋,前者無過鹹毛病,而後者嚟到見佢個蛋漿已溜走晒出嚟,所以搵件多士沾蛋漿嚟食,一樣咁好味,又唔使嘥嘢。西餐廳餐飲要熱咖啡,茶記餐飲要熱奶茶,漸漸依個已成為小弟諗餐飲嘅不變定律,奶茶味道芳香沉實,口感挺柔滑,奶茶始終茶記好!
奇景分享一則,見近門口張枱,枱面上放滿咗幾十杯飲品,每杯都「獨立」包裝,又見有一兜二兜湯粉麵,再加埋枱下幾箱一盒二盒外賣早餐A、B、C、D……,心諗咁早邊鬼個訂咁多份早餐,八卦問一問,先知原來送去附近嘅荔枝角收押所,喺啲囚犯訂嘅早餐。嚴格嚟講,都唔可以叫嗰啲人做「囚犯」,因為晌得荔枝角收押所嘅(留意,唔喺監獄),都喺啲未判刑嘅人,訂多都只可以叫「疑犯」,犯咗事無得保釋而要收監嘅人。仲以為佢哋只有皇家早餐食,估唔到可以叫外賣,但具體守則喺點就無八得咁詳細。如有邊位知得更詳細、準確,不妨幫忙補充!
個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$24

餐廳資料:
美孚冰室 Mei Foo Cafe
美孚美孚新村恒柏街6號N29A地舖
2307 4577

沒有留言:

發佈留言