2023年7月22日星期六

吉野家 Yoshinoya:洋風朝食

個多月前,老婆專登帶我落嚟荔枝角嘅「一冰室」食早餐,食完之後晌附近遊走下,經過「吉野家」,都諗諗好耐無食過,走入去睇一睇,發覺佢有幾款早餐都真喺幾啱心水,所以,今次一早行完轉短山,兜落嚟荔枝角,專登試試「吉野家」嘅早餐。
嚟到都10:00am左右,過咗早市繁忙時段,可以講客人唔多,咁樣仲啱我哋靜靜地嘆早餐。
至於早餐有咩選擇,就晌晒電子屏幕,不過,佢哋個電子屏幕喺不斷郁,所以,基本上都只喺咁二望兩眼就算,最後,晌番自助點餐機度慢慢揀。
雖然可以去櫃檯點餐,但我哋都喺鍾意用自助點餐機,因為可以慢慢揀,自在啲,反正相信好多人都用慣晒,無乜難度。
同老婆上次嚟就睇啱「洋風朝食」系列,在乎揀邊款組合,佢就鍾意烏冬,小弟就睇中啲西冷。
bowlW7. 菠菜薯餅+3.6牛乳炒蛋+抹茶多士+鰹魚湯讚岐烏冬+熱檸水 $42
睇個份量都幾夠十足,薯餅、炒蛋、多士等陣先講,依家就重點介紹配烏冬,撳機時發現原來可以+$1轉為芫茜湯底,當然要轉啦,老婆就話個烏冬幾好食,咬落有韌勁,面頭又放好多野菌,鰹魚湯加咗芫茜好有另一番風味,多咗浸獨特嘅香氣,真喺唔錯。
bowlW9. 西冷牛扒+菠菜薯餅+3.6牛乳炒蛋+抹茶多士+熱咖啡 $46
我就揀咗個搭西冷牛嘅,當然出嚟個賣相唔及餐牌嗰張咁靚仔啦,但份量就交足貨,伴西冷都算大大件,當然亦都唔好期望喺厚切啦,但不過質素確喺唔錯,甚有肉味,又有油香,口感軟腍。件菠菜薯餅個人就只喺覺得中規中矩,其實炸得唔油膩,仲幾脆口,微微波菜味,不過,就有少少偏鹹;炒蛋就唔及啲本地茶記炒得咁滑喇,但入口都算喺嫩,講明喺用日本蛋,質素唔需要懷疑;抹茶多士則好抹茶味,夠脆口,只不過喺擺到攤凍咗,令感覺差少少,不過就好襯杯咖啡喇!
除咗個薯餅,整體嚟講真喺算幾好食,仲夠晒飽肚,我哋午餐都無食,改為下午茶搞掂。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$45

餐廳資料:
吉野家 Yoshinoya
地址:荔枝角長沙灣道833號長沙灣廣場地下G07號舖
電話:2338 2240

沒有留言:

發佈留言