2023年7月8日星期六

羽山冰室 MountainCafe:「羽」眾不同

依家以屯馬線由美孚入元朗,其實快過我過海搵食,不過,總喺有個錯覺好似好遠,入親嚟元朗呢邊食嘢都係因為行山,今次同個老死真喺有啲熱血,30幾度高溫挑戰「雞公嶺」,我哋行得快,全程都要3.5小時,但就幾辛苦吓。最後,搭番巴士出元朗食晏,就晌巴士站附近嘅「羽山冰室」醬肚。
雖然叫冰室,裝修有啲似西餐格局,店舖好細,一眼睇曬,大概廿個位多啲,裝修方面就無話一個咩風格,始終喺小店,為咗做多少少生意,所以,枱櫈都排得好逼,基本上都喺同隔離枱搭住坐埋一齊,我哋算好好彩咁啱被安排近窗死角嘅二人枱,其實另一邊都喺黐埋隔離張四人枱。
餐具同糖包、胡椒粉就咁擺咗喺枱面,無餐紙提供,如果要水嘅話,可以向侍應要求,否則,佢哋就唔會特別主動比杯水你。
食物選擇方面,你又唔好睇佢鋪仔細細,選擇又非常之多。正正有啲外賣單張攞,索性掃描貼出嚟,等大家有個參考,我哋就睇啱個特濃蕃茄薯仔湯系列同魚湯泡飯系列。
bowl特濃蕃茄薯仔湯鮮牛肉通粉 $55
個牛肉通粉好好快就送到嚟,份量都幾大碟,色澤鮮紅睇落幾對辦,老友就話果然特濃,不過佢個人本身食嘢就偏健康,所以,話多湯有少少偏酸,但整體感覺都OK嘅,尤其晌大熱天食落醒神啲嘛;薯仔同牛肉都好夠份量,牛肉又幾腍,啲 通粉亦都煮得啱啱好。
bowl3.6牛乳炒蛋配蒜蓉牛油多士
我個炒飯都食咗一半,都仲未見佢個炒蛋多士,明顯喺漏單,追一追結果炒蛋、多士都要分開上,哈哈!個炒蛋都幾嫩滑,裡面仲加咗火腿,不過,火腿就有少少過鹹,老友就話唔加好過,多士呢咁你睇樣都係無乜花巧,蒜香味一般般咁啦。
bowl薑絲芫荽皮蛋鮮牛肉魚湯泡飯 $58
同樣,我都喺想食啲濕濕哋嘅嘢食,所以揀咗食泡飯,幾款口味當中,呢個我覺得喺會比較清爽啲。初時以為一大碗過,佢又幾好喎,湯還湯,飯還飯,變相份量多咗。先試啲鮮魚湯,堅喺鮮甜濃郁,絕無欺場,搭埋薑絲、芫茜,另一番風味;牛肉亦都好嫩滑,食泡飯最緊要啲飯粒分明,唔好有爛飯都夾硬加落去;除咗皮蛋,仲有嫩滑嘅豆腐同爽脆嘅木耳,所以,成個飯真喺好食,超推介,睇我全部幫佢清晒就知啦!
bowl凍奶茶 +$3
今次真係唔飲凍奶茶唔得,外面成30幾度,新界仲要熱多兩三度,趁快飲兩啖解解體渴,確喺冰凍好爽,個奶茶都沖得幾香濃,不過,始終加冰,飲到尾段喺實會走樣咗少少。
雖然,呢度地方逼啲,招呼亦都喺一般般,好似初時嚟到唔知要攞飛,店員又無出聲,只喺望吓我哋咁,另外,又有漏單嘅情況,還好嘅喺食物都做得唔錯,尤其個泡飯,用料十足!

個人評分
味道:9/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$61

餐廳資料:
羽山冰室 MountainCafe
地址:元朗鳳翔路1-5號偉發大廈地下12號舖
電話:2328 9220

沒有留言:

發佈留言