2023年7月28日星期五

五感日常:「感」於一試

早幾日,搭半山扶手電梯上嚟拍卡慳兩蚊,回程偶爾經過呢間新店,個名都幾特別,啱啱門口貼咗餐牌,望兩眼八吓賣乜,蒟蒻麵?健康嘢喎,啱我老婆,所以搵晚大家都唔得閒煮飯就嚟叫外賣,做晚無飯夫妻。
咪睇個門口細細,入到舖內都有少少深長,裝修簡約,以木系為主,加上別緻嘅吊燈,感覺相當骨子,好有日系風,加上樓底較高,所以就算個鋪比較窄身但都無乜侷促感。由於一收工就過嚟,未喺飯市,無乜人。
門口有啲外賣單張紙攞,所以,索性擺出嚟俾大家參考,基本上就喺蒟蒻為主打,可以喺飯,亦可以喺撈麵,仲有啲湯水、沙律、開胃小食、飲品。餐牌更寫住喺蒟蒻製品專門店,有可能喺全港首間,因為蒟蒻麵(飯)我都喺第一次聽,所以,先至咁好奇要試一試。
今次就簡簡單單,試咗一款開胃小食,加兩份主食,並加配兩支飲品。
bowl五香牛腱 $38
啲牛腱滷得好香、好入味,每塊切得厚薄均一,入口口感鬆化得嚟,仲帶少少韌勁,只可惜一客嘅片數唔多,食得未夠喉而已。
bowl鹽焗手撕雞蒟蒻飯 $58
多年前晌一家意大利餐廳食過一米型意粉,外觀好似米粒,食落去口感跟意粉無分別,而今次呢個蒟蒻飯有異曲同工之妙,望落去同米粒一樣無分別,比較晶瑩,入口口感軟身煙韌,好得意,而且,仲撈咗啲牛蒡絲同埋肉碎,所以食落一啲都唔寡,口感豐富,至於啲手撕雞,味道帶點點鹹香味,肉質算嫩滑,確喺幾唔錯。
bowl蒜香辣椒焗扇貝撈蒟蒻麵 $88
本來想豪一豪試個龍蝦撈麵,不過賣晒,唔緊要,扇貝我都啱。初時我以為就咁俾啲扇貝肉落啲冷撈麵度,原來唔喺,佢真喺原隻扇貝另外焗 ,加上隻扇貝肉好大件,真喺無欺場,入口好彈牙,鮮味十足,充滿蒜香,而且睇樣睇唔出真喺幾強嘅辣勁,好彩我加配咗支柑桔水嚟解吓辣。個撈蒟蒻麵都好正,因為伴有好多青瓜絲、甘筍絲、生菜絲、魚仔乾,再倒埋啲鰹魚湯汁,就正正好似食日式冷麵咁,天口熱,食落就更加舒服、清爽,再者啲蒟蒻麵真喺幾有咬口,口感好唔錯。
bowl桃香烏龍冷泡茶+$8、柑桔水+$8
飲品有加配優惠,同埋佢哋啲飲品真喺好健康吓,老婆就揀咗支桃香烏龍茶,其實,有出開街食飯飲啲冷泡茶都知都唙用一個茶包沖泡出嚟,所以桃味唔會好勁,然而個烏龍茶底都幾香;小弟就選擇咗個柑桔水,呢個真心推薦,因為柑桔味好濃,入口酸香清新,飲落好爽、好舒服。
無論店家嘅飯還是蒟蒻麵,都有啲驚喜,最緊要喺食得健康,又幾有特色。等外賣期間,同店長傾兩句時,更話蒟蒻麵喺啲低碳水化合物食品,啱晒減肥、要控制體重嘅人食,真喺長知識,我淨喺諗好唔好食。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$100

餐廳資料:
五感日常
地址:中環擺花街1-7號1號廣場地下9號舖
電話:5741 9488

沒有留言:

發佈留言