2023年7月2日星期日

檸檬冰室 Lemon Cafe:午飯凶「檸」

又喺完咗小組後搵飯食嘅時間,今次行遠少少,落咗去葵興邨嗰邊食晏,其實我哋都無咩目標,隨意搵,見到呢間「檸檬冰室」鋪面睇落醒醒目目咁,亦好似幾夠人氣,就中入去撞撞彩食返個午餐。
入面都喺茶記嘅格局,4人枱、6人枱、卡位等等,餐廳叫得「檸檬」,梗喺以黃色做主打啦, 光猛醒目,最緊要都喺地方乾淨,又唔好太逼。
我哋坐埋一邊嘅卡位,啲餐具、紙巾、調味料、餐牌就掛咗喺牆邊,自由取用。
午市想食得抵啲嘅不外乎常餐、特餐同埋啲午餐 ,午餐定價$50到$68,對比起附近嘅茶記會貴少少,不過,就包餐湯,又包嘢飲。
bowl羅宋湯
餐湯有中湯、西湯揀,前者就老火湯,後者就羅宋湯,睇色澤個羅宋湯幾對辦,酸酸香香,又有幾多蔬菜喺裏面,不過,稍嫌辣度比較強,有少少嗆喉嘅感覺。
bowl秘製無骨海南雞配香茅油飯 $68
老友一心一意期待呢個海南雞飯,不過,佢話整體都喺麻麻地,唔合格,死因一,啲雞無乜味,比較淡口;死因二,雖然皮下脂肪少,但喺雞皮感覺唔夠爽;死因三,油飯雖然有啲香茅香,但有微微煮爛飯嘅感覺,此外,一般海南雞都會配有辣醬、黑醬油同薑蓉,但呢度薑蓉就無咗,俾咗幾條泡菜。
bowlXO醬乾炒牛河 $55
小弟揀嘅牛河超級大碟,份量喺平時慣常所見碟頭嘅份量再多20-30%,炒得外觀唔錯,至少火土炷炷河粉都上晒色,唔會炒得唔勻巡;味道方面因為加咗XO醬,自然比普通乾牛河更加香濃惹味,牛肉本身都幾軟腍,同埋份量好足,所以,我就幾滿意碟牛河喇。
bowl馬來咖哩雞球配飯 $55
碟馬來咖喱又喺好大兜 ,飯量亦都十足,我都忍唔住口拮咗一小件咖哩雞試試,個咖喱確喺有少少馬來風味,滲出陣陣香料味,雖然唔及印度咖哩咁重香料,但亦都好有層次,啲雞呢我就覺得幾嫩喎,不過,老友就話有啲雪味,要扣番少少分囉!
bowl熱奶茶
老友就揀飲咖啡,我呢?嚟到茶幾熱奶茶喺一貫嘅選擇,雖然食物嘅質素有啲參差,不過,杯奶茶真喺沖得唔錯,茶底幾香,幼滑度都OK,茶奶比例啱我口味。
最後想講啲服務,真喺好麻麻,落單時我哋以為午餐一喺揀餐湯,一喺揀嘢飲,其實兩樣都包,不過,落單個妹妹仔無問我哋要咩湯,結果,食到中段睇見隔離有湯有嘢飲,先問問另一侍應補番。此外,3個人點3個都喺午餐,點知每個餐相隔差唔多近20分鐘先到,所以,第一個朋友食完個海南雞,唔係講笑,最後個朋友足足等咗大半個鐘先嚟佢嘅咖哩,但當其時成間餐廳又唔喺坐到爆喎!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:3/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$55

餐廳資料:
檸檬冰室 Lemon Cafe
地址:葵涌禾葵里2號葵興商場地下10-12號舖
電話:2638 8700

沒有留言:

發佈留言