2023年7月15日星期六

敏華冰廳 Men Wah Bing Teng:主角變大茄

記得晌年初,同老婆喺V Walk嘅「敏華」食過一次晚飯,無論招呼,抑或食物嘅質素,都覺得幾好,幾滿意。不是我哋週六都會過嚟「荃新天地」嘅英皇睇早場,之後再周圍食埋晏先返歸,好多時經過呢間「敏華」都有條小人龍晌門口,所以,增加咗我哋返兜嘅信心,但喺,呢次嘅體驗就真喺幾失望。
雖然門口有人龍,但始終喺茶記,人流快上快落 ,我哋都喺大概等五分鐘就有位。內裏嘅格局唔多講,都喺一般茶記設定,唔花巧,最緊要喺乾淨企理就算,不過,枱面仲有好多漬,明顯未抹乾淨。
枱面玻璃下就攝咗成張餐牌,而枱邊亦插咗一啲特別推介餐牌,然而,呢度就唔興提供是日午餐 已,定價方面亦都比一般嘅茶記為高。
每張枱角都有個二維碼,所以,落單都喺用佢直接落單,不過,有樣嘢好搞笑,當落豬扒飯嘅時候,除咗少飯、多飯,仲有個走飯,我心諗有無人真喺走飯叫淨豬扒呢?如果走飯,我相信亦都唔會俾多舊豬扒你。
餐具、簡單調味料、紙巾就放晒枱側嘅拉櫃桶之內,自由取用。
bowl咖哩雜菜蛋飯 $58
左揀右揀,老婆卒之晌 港式人氣咖哩套餐埋手,因為有一份全素嘅咖哩飯最合佢心水,不過呢,嚟到非常之失望,可以講跟餐牌嘅圖片差天拱地 ,有眼你睇,啲蔬菜真喺得咁少,仲要喺好普通嘅甘筍、西蘭花、椰菜花,似伴菜份量咁,既然喺咖哩,連薯仔都無粒,好彩個港式咖哩都做得 辛香,勉強咖哩撈飯食,搭幾嚿我啲豬扒。
bowl羅宋湯 +$3
老婆一向都唔好飲嘢,寧願加錢轉飲羅宋湯,諗住夠晒穩打穩紮,點知又喺瀨嘢。咪睇個湯咁鮮紅,飲落真喺出奇地無乜香味,好淡口,得個樣,佢仲話面頭泛咗層油,所以,真喺唔啱佢口味,結果,成碗無飲到,埋單時有同個經理反應一下,佢都只喺笑笑口。
bowl蔥油豬扒煎雙蛋飯 $65
我嘅蔥油豬扒飯就算正常得多,有骨豬扒大大件,煎得金黃,仲有點焦香,入口亦都夠晒鬆化
,煎雙蛋可以轉其他煮法,叫咗太陽蛋,蛋黃煎得比較生,半凝半結咁,啱晒我,將蛋黃撈飯再加埋蔥油,真喺完美嘅組合。
bowl熱奶茶
茶記揀熱奶茶就最穩穩陣陣,茶底夠醇厚,算好有茶香,幼柔度都OK啦,加上用厚身瓦杯,咁先有感嘛,成餐飯最稱心喺杯奶茶。
我都好少俾負評啲餐廳,但今次因為碟咖哩雜菜蛋飯同個羅宋湯真喺忍唔到手,同埋,今次嘅服務對比上次有好大落差。

個人評分
味道:5/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$63

餐廳資料:
敏華冰廳 Men Wah Bing Teng
地址:荃灣大河道98號如心廣場二期1樓109號舖
電話:2300 1910

沒有留言:

發佈留言