2022年10月8日星期六

時代冰室 Times Cafe:「代」遇不同

今日過到嚟長沙灣同親友交收,加上行程緊密未有時間食午餐,晚上又有小組聚會,所以,路過呢間「時代冰室」,趁機食番個超級下午茶餐,當喺一餐頂兩餐。
「時代冰室」試過太子店而已,當時感覺喺食物唔錯,但環境麻麻,好擠逼,招呼差,近乎催客埋單。不過,今次嚟長沙灣店感覺完全相反,地方大之餘,啲卡位都舒服好多,而且,招呼我位哥仔幾有禮貌添。
呢個時間嚟,目標就梗喺下午茶餐啦,一個餐牌仔睇晒,由H1到H14,平有平食,貴有貴食,最彈性喺有幾款追加項目俾多個選擇你。
另外,仲有一啲特色心太軟西多士餐,鍾意食西多士,又喜歡試新嘢嘅客人就啱晒啦。
此外,佢哋仲有一系到新鮮出爐嘅烘焙產品,定價都喺好似出面啲麵包鋪咁上下,就算唔晌度即場試,亦不妨外買請屋企人。
餐具、調味料全部都喺放晒晌枱側嘅抽櫃中,呢種已喺茶記嘅常規設定。
bowl巨人蛋治配皇牌雞脾 $42
平常茶記啲炸脾一喺配沙律,一喺配薯條,呢個配蛋治,唔喺普通蛋治,喺「巨人」份量,即喺大份啲,的確,啲炒蛋喺疊到幾厚身,可以講喺一次食咗兩個茶餐咁滯。
雖然睇落件蛋治好似得半份,但用上厚身軟熟嘅方包,所以,都有一份蛋治嘅「包量」;而雞蛋估計都用上兩隻,因為咬落好厚蛋,蛋味亦幾香,當然,炒滑少少就更好啦,老實講,驚喜就無架喇,但穩穩陣陣咁啦。
隻皇牌雞脾斤兩十足,好大隻,好厚肉,拎上手就知好有份量,好墜手,但最緊要喺炸得靚仔,佢哋啲脾睇落似喺先滷後炸咁,色澤較深,炸得啱啱好,咬落外皮非常脆口,帶有焦脆感,肉質嫩滑,富肉汁,又唔油喎,更無炸燶嘅問題。
bowl熱奶茶
嚟到茶記,熱奶茶喺必然之選,茶色睇落都對辦,而入口茶底都算得好幽香,茶奶比例亦OK,口感就未見好細滑,所以,唔算高質,又未算差,只可以講喺中中等等而已。
今次對比上次晌太子分店食午飯,感覺好好多,可能無咁多人,招呼都可以做好少少。加上今次揀咗個豐富下午茶,食得滿足,心情自然又好啲。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
時代冰室 Times Cafe
地址:長沙灣青山道305號One Madison地下1B號舖
電話:2367 7123

沒有留言:

發佈留言