2022年10月18日星期二

少爺燒鵝燉湯館:大少,開飯啦!

燒味喺香港嘅傳統地道美食,小弟就無話因健康關係而少食,但確實近年就真喺食少咗,其實無話咩原因,因為香港美食實在太多。之不過,隔耐咗,對燒味又會有種癮起嘅感覺,所以,趁今晚屋企無飯開,一支公嚟咗位於尖沙咀「戲曲中心」內嘅「少爺燒鵝燉湯館」食個便飯。 
諗住如一般燒味菜館,入到去,原來裝修都幾骨子喎,一室白襯湖水綠,收銀位裝修到好似中藥啲百子櫃咁,牆上又有很多彩繪及舊海報,甚富中國色彩,部份又有啲香港嘅情懷,相信因為位處「戲曲中心」內,都想襯番個文化氣息。不過,是夜應該無表演,所以,客人都唔多,啱我,靜靜哋食番餐,反而間中有人嚟買外賣。
餐具、調味料就放晌枱旁,一雙筷子刻上好意頭嘅祝賀語,依家酒樓都懶得用,都好少會見到。
叫得燒鵝燉湯館,燒味同燉湯就唔可以錯過啦,先講主餐牌,燒味嘅選擇非常之多,燒鵝、乳豬、燒腩仔……就唔在講啦,仲有鵝油撈麵、口水雞……唔喺間燒味飯店都會有做,有碟頭飯,亦可以淨燒味。最感意外嘅喺有時下好興嘅蔥油豬扒,又有茶記必有嘅常餐、特餐。
另外,亦有套餐供應,「少爺套餐」就分1、2、4人份量,越多人,菜式就越豐富;而「奶奶藥膳燉湯」可以選為套餐,就喺1人份量,雙拼燒味可以任揀就喺唯一好處。最後要前者,計落性價比高嘛!
bowl菜膽雞腳豬肺湯
雖則話以形補形,但我就唔喺好信呢家嘢,小弟經常行山,自問腳力、心肺功能都幾唔錯,不過,就幾鍾意飲豬肺湯,一碗靚豬肺湯好花功夫架,尤其洗豬肺。呢碗湯就夠晒足料,飲落你就會覺得有種夠火喉嘅感覺,香濃卻不膩,味鮮而清潤,飲到中段,仲撈到啲瑤柱碎。
bowl鵝汁油菜
食燒味飯,還是食粉麵,搭碟油菜就梗喺無咩特別,但淋上鵝汁,就唔同晒啦,多咗一份香味。
bowl燒鵝拼燒腩仔配白飯
其實,本身都喜歡食燒味,但都知食太多就唔太好,偶一為之就絕無問題,而當中,難得一支公,所以,放縱少少燒鵝拼燒腩仔,估唔到份量都幾多,一個人食真喺幾飽吓。啲燒鵝真喺做得有一手,入口外皮脆口,陣陣焦香,而肉質柔嫩充滿油香,沾上少少冰梅醬,微微嘅酸香更去走晒嘅油膩感;燒腩仔亦做得具水準,外皮堅喺卜卜脆,而肉質比預期瘦,無乜肥膏,口感卻非常鬆化,更醃得啱啱好,無過鹹嘅弊病。
本來打算食個便飯,結果食咗個豐富晚餐,無論燉湯,抑或燒味飯,都喺有質素嘅!尤其開始秋涼,飲碗燉湯就更啱啦,食完搭兩個站就返到美孚,15min唔使就返到屋企。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$148

餐廳資料:
少爺燒鵝燉湯館
地址:尖沙咀柯士甸道西88號戲曲中心地下GF-05舖
電話:2805 1180

沒有留言:

發佈留言