2022年10月12日星期三

QUE:和風新「滋」態

嚟得東涌只有3件事會做,一喺就行山,一喺就宅渡假,一喺就有嘢想買,行Outlet。自從上次入嚟宅渡假,有較多時間逛逛東薈城,發覺多咗個二期,開咗好多餐廳。今次所試嘅日式西餐廳「QUE」又喺晌二期呢邊,並且喺新開無耐。
晌門口已隱約感覺到餐廳嘅裝修風格,以木系為主調,裝修清新簡約,而店內更有唔少植物作點綴,尤其近門口嘅「大樹」,更喺當中重點打卡位。再加上地方闊落,樓底又高,予人感覺寬敞,讓整體氣氛更閒適,讓人有多一份寧靜。
我哋被安排最入面嘅卡位,細心留意嘅話,猶如和風古居嘅風格,餐枱都喺實木所做,敲落去喺沉實嘅木聲。
此外,要留意嘅喺店內有好多特色小擺設,如甚具日本古雅風嘅盆栽,仲有好多好可愛嘅「貓貓」,像真度非常高,霎眼望埋去,幾可亂真呀!
主餐牌製作精美,翻一翻,選擇都非常之多,作為西日餐廳,菜式真喺頗為特別,類別分為小食、壽司塔可、沙律、全日早餐及三文治、主菜、意粉及意大利飯、日式丼飯,剛好晌門口拎咗張單張,兩頁紙就印晒所有食物。
不過,甜品及飲品就要睇番主餐牌,選擇極多,尤其特色咖啡及各類特飲。雖然餐牌無列出嚟,但見鋪面嘅餅櫃仲有啲烘焙產品,如牛角包、招牌蘋果批。
不過,計落都喺「晚市二人套餐」抵食啲,整個套餐包咗小食(2選1)、沙律(2選1)、主食(6選1)、甜品(3選2),定價就視乎所揀嘅主食,$468-$558;另可追加招牌嘅壽司塔可,包基本啡茶,亦可以額外加錢升級其他特別飲品。
bowl石榴泡泡綠茶 +$38
賣相有啲似雞尾酒嘅做法,非常之靚,杯面除咗插有一件蕃石榴之後,更加上一束花串作點綴。入口感覺好清爽,源於啲梳打,而味道先有一陣陣石榴清香,再啜落喺幽香嘅綠茶味,呢個配搭有啲驚喜。
bowl粉紅椰子水 +$38
另一杯椰子水,真喺粉紅色,但入口猶如平常所飲嘅椰青水,好清甜,但有啲好奇,點解會粉紅色?侍應解釋並無加任何色素,而喺一啲光合作用做成。上網摷摷,原來唔喺咩稀世特別嘢,只喺少見多怪,哈哈,粉紅色喺椰子水裡面嘅多酚與空氣和光接觸後出現嘅反應而已,真喺長知識。
bowl日式咖喱味炸魷魚配紫蘇香蒜蛋黃醬
據聞籌備緊「魷魚遊戲」第二季,雖然未知幾時有,先嚟個炸魷魚祭祭旗,哈哈。啲炸魷魚傳出陣陣咖喱香味,入口外層香脆不膩,而且,裡面柔韌有咬口,最精彩喺隻紫蘇香蒜蛋黃醬,點咗之後絕對有畫龍點睛之效,令食味更具層次。
bowlQUE鮮雜果沙律配芒果汁
以店名命名應該睇高一線,以沙律菜為基礎,再加上士多啤梨、藍莓、車厘茄,食材食得出夠新鮮,而亮點相信喺放有大量紅石榴,稱為水果界嘅紅寶石,其賣點喺具有超強抗氧化力,且更有好多營養要素,唔喺浪得虛名,再淋上芒果汁豐富番個味道,整道沙律夠晒天然健康。
bowl吉列鹿兒島豚肉配火箭菜、木魚絲及自家製豚肉汁
主食就揀吉到豚肉,平常食日本定食,都不時揀吉到豚肉,可以睇到師傅嘅炸功。作為主食,件豚肉都幾大件,並配有好多火箭菜,而豚肉炸得金黃,色澤均勻,一口咬落咔嚓應聲裂開,外層甘香鬆脆到不得了,卻喺唔油膩,口感軟腍富肉汁,不愧鹿兒島貨色。而自家製嘅豚肉汁亦記一功,帶微酸嘅醬汁,令豚肉食起嚟更加滋味。由於套餐只得一份主食,個人覺得加多兩份澱粉類伴菜俾客墊墊肚好啲,真喺怕有啲客會食唔飽。
bowl靜岡縣紅茶甜筒
套餐所包嘅甜品都喺甜筒類,如果可以有其他選項就更好,例如Q-ube蛋糕。言歸正傳,呢個靜岡縣紅茶甜筒表面就平平無奇,但都有好多細節位,好似筒內有啲餅乾碎、白朱古力粒,仲附有一小盅紅茶汁,而講到紅茶就偏向日式嗰種,淡味啲,少少偏甜。
bowl宇治抹茶甜筒
另一款宇治抹茶口味就較為突出啲,除脆口嘅窩夫筒、宇治抹茶雪糕外,仲配搭埋抹茶餅乾、白朱古力、柚子白朱古力粉、抹茶汁,抹茶嘅味道好清幽,茶香有回甘。
bowl海膽汁蟹肉蟹籽壽司塔可 $78
事前見唔少人大讚店家嘅壽司塔可,所以,都追加一款我哋想試嘅口味。塔可(Taco)喺墨西哥嘢食嚟,當喺一種夾餅,依家加咗好多日式元素轉化為「壽司」。唔喺講笑,好多蟹肉同蟹籽,仲夾有蟹膏、牛油果、青瓜絲,唧上海膽做嘅醬汁,口感非常豐富。個人覺得驚喜位喺外層嘅紫菜,喺以天婦羅手法炸過,酥脆好食。
店內嘅環境確喺好舒服,招呼亦唔錯,食物嘅配搭、做法都有驚喜,而定價就有少少高,二人餐嘅組合個人覺得都需要作出少少微調,尤其份量方面。

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$360

餐廳資料:
QUE
地址:東涌達東路20號東薈城2樓284-285號舖
電話:2381 8813

沒有留言:

發佈留言