2022年10月19日星期三

貴緣小鍋米線 Gui Yuan Siu Wok Mixian:探本尋「緣」

好一段日子無無過嚟紅磡搵食啦,就算屯馬開通呢一邊,都喺較少過嚟,唔喺方唔方便,喺習慣性同朋友群嘅因素。今晚同朋友短聚,想話輕鬆食一餐,曾經因一家日本餐廳令「紅磡」嘅「崇潔街」紅極一時,雖然依家不及當年,但「崇潔街」仲有很多卧虎藏龍,而且,更有唔少喺平民美食,選擇嚟「貴緣」食米線,咪睇話米線咋,「貴緣」嘅餸料同小食,一樣有亮點,否則都唔會專誠走一轉過嚟。
一睇就知喺街坊小店,裝修簡單樸實,賣嘅喺質素,講嘅喺人情味,用餐期間,就聽到店員同唔少街坊熟客嘅對談:又無飯開呀!又做私人外賣仔呀!今晚想叫幾多餸呀!要唔要加個小食呀!
環境就唔太多嘢講,就講吓餐牌,呢度就以車仔米線形式點餐,除剔紙仔,更可以用二維碼落單。選湯底($29-$34),選麵底,選辣度,特別喜好,再揀餸(分3個價位:$8、$9、$10),相信喺香港人都無乜邊個唔識,每一類別嘅選擇都多。此外,店家仲有好多特色小食,都喺廿零、三十,值得試試,仲有豆漿、綠茶、汽水供應。
bowl杯裝豆漿 $9、玉露綠茶 $9
先嚟兩個嘢飲,小弟就揀豆漿,話晒朝朝早餐都配咖啡,夜晚就健康少少飲豆漿,豆漿唔似喺自家製,不過,豆味都幾夠濃,甜度又啱啱好;友人就揀玉露綠茶,佢話好夾一陣食麻辣米線喎。值得一提,店家都幾環保,可以走飲管架!外賣時亦可以走隔層、走餐具,抵讚!
bowl蒜香醬油雞翼 $27
呢一款小食喺推介之一,睇落好似平平無奇,咪雞翼囉,其實都有啲心思。首先喺做成單骨,食起嚟就方便多少少,而先以醬油煮,所以,雞翼本身都好入味,而鋪上蒜蓉,但不得不講,啲蒜蓉刴到極之幼細,蒜香味更細緻。
bowl榨菜豬肚絲 $31
堆到一整碟,好夠份量,而且,唔喺就咁俾晒榨菜,得少少豬肚絲,而喺有好多豬肚絲,好似食極都有。伴米線幾好,榨菜鹹爽爽,豬肚絲就滷得入味,煮得夠軟腍。
bowl秘製麻辣配米線 + 豬軟骨、滷水大腸、豆腐卜、炸魚皮 $68
先介紹老友嘅米線,食得辣嘅佢就揀麻辣湯底,辣度就少少辣,佢話少少辣勁,卻甚具麻香,越食越醒神。除咗有啲基本配菜:炸醬、韭菜、芽菜、蔥,仲點咗4餸,成碗粉大大碗,每款餸料亦俾得好足。豬軟骨、大腸都好夠味,滷水嘅香味好醇厚,最讚喺啲大腸一啲臊味都無,豆卜精彩之處就是嗦晒麻辣汁,老友就大讚無得頂,而米線好滑溜。以上都喺老友嘅分享,炸魚皮另碟上,所以,我都有試,驚喜一喺只不過一款餸料,卻喺大大碟,驚喜二喺既香脆,又無油益味,讚呀!
bowl特濃新鮮蕃茄湯配紅薯粉 + 秘製腩肉、雞肉絲、冬菇皇 $63
小弟不嗜辣,特濃新鮮蕃茄湯底啱我多啲,而揀呢個湯底,本身已包咗鮮蕃茄、韭菜、芽菜、蔥,而小弟就另外加3餸就夠,配紅薯粉,同樣大大碗到不得了。
先飲啖湯,的確,個湯嘅蕃茄味真喺好濃郁,酸香鮮活,加埋有啲蕃茄咬吓,越食越醒胃。所以,最後連湯都飲埋,個肚漲到呢……!
跟住試試啲腩肉,切成薄片,最鍾意佢喺瘦底,無咩肥肉,而且,煮得好入味,又好有肉香,口感軟腍,好食。
啲雞肉絲有眼你睇,多到好似大放送咁,最有心思喺手撕得嚟做到好細碎,完全喺手工嘢,食落似食豬肉鬆咁,但又不失肉質感,嗦咗汁就更正。
不愧冬菇皇,真喺勁厚肉,車仔麵檔好少見,通常喺擺酒席時先會用到咁大、咁厚身嘅花菇。本身炆煮得夠透,咬落去時,盲測嘅話仲以為食緊飽魚,當然講口感,唔喺講味道啦。事實上,確喺幾濃冬菇味,兼且份量多,墊晒晌下面睇影唔到啫。
最後講講啲紅薯粉,彎彎曲曲嘅紅薯粉好掛汁,而佢嘅口感入口好有韌性,又有份彈牙感,卻又唔會咬極都唔斷。
「貴綠」嘅過人之處唔喺單單大份,無論米線 / 薯粉,抑或餸料,都賣大包,份量超十足,而且,餸料嘅製作亦見心思,正所謂人無佢有,人有佢精。怪唔之得,堂食客似雲來之餘,更有唔少外賣客,真喺睇到一單接一接,而我哋就食到捧住肚走。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$103

餐廳資料:
貴緣小鍋米線 Gui Yuan Siu Wok Mixian
地址:紅磡崇潔街20號地舖
電話:5222 0894

沒有留言:

發佈留言