2019年9月3日星期二

馬祖台灣養生湯麵館 Taiwanese Mazu Lifestyle Noodles:不「藥」而同

今晚無飯開,本來都打算返屋企煮麵食,咁啱同個朋友傾開偈,大家都無飯開,摘日不如撞日,索性約出嚟聚聚吹吓水。因為都喺閒聚,大家又喺晌中環返工,所以,就揀咗嚟「馬祖台灣養生湯麵館」,食碗養生湯麵。
餐廳屬小店格局,其實,仲有樓上嘅,不過,就無走上去睇。而廚房設晌樓下,所以,下層嘅空間唔太大,然而,裝修企理,地方整潔光猛。
餐牌一大張A4底面兩版睇晒,一版喺所有主食,以養生湯底做成不同嘅口味,一共11款,可配米線或白飯,部份款式更可配手工麵,定價為$65-$77,無加一服務費。
反轉嘅另一版,就喺不同嘅飲品同一啲小食,前者都幾多特色嘢喎,好似自家製冷泡茶、冷萃咖啡、荔枝烏龍茶、黑糖薑母茶、牛蒡茶……等等。
bowlNescafe雲石牛奶咖啡 $18、荔枝烏龍茶 $10
小弟一向都喜歡嘆吓咖啡,見呢度有款「雀巢」出嘅牛奶咖啡,賣點喺「冷萃」,即喺低溫慢萃,即喺好似冰滴咁。入口個咖啡味較清醇,奶味偏重,幾啱我飲。友人就要咗荔枝烏龍茶,佢話茶底頗清香,而荔枝味非常突出。
bowl藥膳農場醉雞米線 $67
大大碗嘅藥膳米線,上到枱時散發出好濃嘅藥材香氣,真喺唔講得笑,所以,即時飲番啖,感覺喺好真材實料,濃而不濁;配上滑溜嘅米線,好食,份量又足。啲雞件亦都好嫩滑,滲出微微酒香,皮下脂肪少,同埋,好有鮮味。呢一碗藥膳米線,如果晌秋冬嚟食,唔單具養生、食療之效,感覺更令人暖和呀!
bowl藥膳古早牛肉湯手工麵 $75
其實喺平常食嘅台灣牛肉麵嘅藥膳版,湯色深沉醇厚,比起我試嘅藥膳農場雞米線,個湯嘅肉味更濃郁,但又不失藥材所帶嚟嘅香氣。啲牛腩裁得好大件,炆得入味而鬆化,喺心機之作;而手工麵呢,耐浸又具咬口,友人大讚成碗牛肉湯手工麵都好有質素,牛肉湯配上藥材,甚有驚喜。
本來都喺打算同老友短聚,但入夜嘅中環內街,顯得好寧靜,是夜客人亦唔多,不知不覺間,傾咗成粒鐘,店員亦主動幫忙執拾枱面,仲低聲一句慢慢坐。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$85

餐廳資料:
馬祖台灣養生湯麵館 Taiwanese Mazu Lifestyle Noodles
中環和安里6-7號聯安樓地下及M樓

沒有留言:

發佈留言