2019年9月10日星期二

家後:絕無「餃」錯

上次同住晌深水埗嘅街坊老友去到耀東街嘅大牌檔食飯,話題自不然講開深水埗嘅變化,亦離不開啲飲飲食食嘅內容。呢一區就特別多小店,而且,好多仲喺好個性化,就好似今晚同住晌附近嘅老友所到訪嘅「家後」咁,就喺主打餃子同麵食嘅小店嚟。
小店位處基隆街,但仲要喺南昌街向太子方向一側,呢一邊向來都喺布疋行多過乜,一入夜就比較靜,所以,目測所見,小店嘅主客群都喺街坊多。而既然叫得小店,環境就唔太大,簡簡單單嘅裝修,牆上貼咗好多推介食物及食物相,感覺好街坊。
而主餐牌,就喺一張A4紙底面兩頁睇晒,一版印住店家主打嘅餃子,口味多達8款,款款嘅配搭都有特色,可選淨餃、煎餃或湯餃,甚至配麵條都得,最貼心喺連湯底都有得揀,加少少錢仲可配埋冷熱飲品添。
反轉另一版就喺靚湯粉麵,以車仔麵形式做法,起錶價都喺$28,同樣可以加配冷熱飲品。此外,仲有唔少特色小食,尤其鹵水類就比較多。
飲品方面,睇見都喺大路嘢,茶記類嘅選擇。不過,偶然發現有部咖啡機,估佢唔到竟然晌呢度提供即磨咖啡,而且,都只喺賣$15杯,跟餐仲賣到$10杯添,抵過晌茶記飲杯咖啡啦。
bowl辣菜脯
餐枱上擺咗少少基本調味料,如醋、豉油、辣椒油……等等,不過,就順便介紹埋店家自家製嘅辣菜脯。喂!認真唔錯,真材實料,夠香、夠惹味,沾煎餃我就覺得最正。
bowl雲耳椰菜鮮豬肉餃、洋蔥鮮豬肉煎餃 $38
煎餃果然喺搭招牌,一來8隻賣$38,定價好街坊,二來可以雙拼,卻唔使實外加錢,三來堅喺皮薄脆口,餡料多汁。豬肉打得好鬆化,而且,食落似喺鮮豬肉,就連洋蔥都用上紫洋蔥,隻隻包得漲卜卜,用料不賴有誠意。
bowl芫茜豬肉湯餃、菠菜鮮豬肉湯餃 $38
雖然話煎餃喺招牌,但湯餃一樣喺有驚喜,點驚喜?喺個湯成碗都飲得,湯底喺無味精自家製嘅粉葛赤小豆湯老火湯,味道甘順,好有家庭風,又估唔到夾到啲湯餃喎。而兩款餃都好食,芫茜豬肉湯餃味道較清,芫茜味重得嚟唔會太搶,菠菜鮮豬肉湯餃口感有種綿密感,感覺都幾清怡。
bowl招牌牛雜麵 $39
既然佢哋都以麵食為另一主打,當然要試試啦,揀招牌牛雜麵,貪佢一次過有齊牛腩、牛肚、牛筋、牛𦟌,而且,份量可不少,因為我哋兩個人分,每樣嘢都至少分到一件,兼且味道、質感都做得不俗;揀咗上海幼麵,拉得滑身,卻仍帶點韌勁,配以濃而不濁嘅牛骨湯,確喺值得推薦嘅麵食。
bowl鮮豬大腸羹 $29
本來叫碗麵俾大家墊墊肚都好夠,但店主推介我哋試吓呢一道福建式嘅鮮豬大腸羹,見只喺賣$29,唔貴喎。食豬大腸,最重要喺洗得夠乾淨,眼前呢碗就合格有餘,而肥膏唔算多,口感有嚼頭,但友人就話稍為韌咗;此外,裡面仲有好多材料,如豆腐粒、木耳、豬紅……等等,口感豐富。
晌牆上一堆食物相中睇見有張紅紙,寫住「日式住家飯糰」,其實可以講無咩特別,但當佢標明喺日本米限定,兼只喺賣$12客,咁就唔同睇法。如果你有晌超市買米,就知啲日本米一般嚟講,比起啲泰國米、澳洲米貴成3、4倍架。
bowl日式住家飯糰 $12
口味原來喺健康嘅牛蒡,啱晒啦,飯糰雖然無包紫菜,但形狀壓得完整而唔鬆散,不過,入口卻唔會實麻麻,飯粒好軟熟,帶點黏糯感,混咗醬油,加上有唔少牛蒡,整體嘅味道真喺幾好,估唔到晌度食到啲咁高質嘅飯糰。
呢啲小店,除咗定價實惠,又無小費,而重點喺啲嘢食幾得,無論啲餃,抑或啲麵,都絕對收貨。咁誠意嘅小店,要撐啦!

個人評分
味道:9/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
家後
深水埗基隆街211號地舖
2397 8131

沒有留言:

發佈留言