2016年12月6日星期二

富士山55 Fujiyama 55:肝膽雙雄

晌日本,一家拉麵店可以單單賣兩、三款麵就做一世咁滯,晌香港,似乎啲個設定喺唔多可能,所以,見唔少拉麵店為吸引客人或保持新鮮感,都會不斷推陳出新。早幾日睇朋友FB上載咗兩碗頗吸引嘅沾麵,故是夜就一於再訪主打沾麵嘅富士山55。
事隔年半,估唔到佢哋都做得有聲有色,睇門外咁多人等位,就知已經做到啲成績啦。入到店內,客人自然擠滿所有位,整間鋪唔大,呈長形,一眼睇晒,餐廳尾就喺半開放式廚房,牆上貼滿唔同嘅推介或新產品。
除咗幾款基本沾麵及拉麵、小食外,重點就落晌兩款季節限定新出嘅沾麵身上:「鵝肝牛魔塔沾麵」及「雙色海膽沾麵」, 雖然定價感覺上唔便宜,但睇見友人嘅相,份量之多真喺不得了。
未食過沾麵嘅朋友唔使擔心,牆上貼有「溫馨提示」教你點樣品嚐正宗日本沾麵,晌度就唔多講嘞,自行按圖索驥,一睇就明!
bowl鵝肝牛魔塔沾麵 $168
份量方面,有150g($168)、300g($198) 及 800g($398),我哋所點嘅喺150g嘅份量,睇見啲牛肉已經唔少,不愧為牛魔塔,所以,800g就更難以想象,真實嚟講唔知有幾多客會點依個份量。而沾汁底有黑松露或蕃茄味供選擇,感覺配牛就似喺黑松露襯啲,但蕃茄味似乎又可以平衡番吓鵝肝及牛肉嘅重口味,相信兩款沾汁都各有捧場客。
滔少少個沾汁一試,質感帶黏,但黑松露味超濃郁,襯鵝肝及牛肉真喺感覺重口味到不得了,而麵條粗身有咬口,條條掛滿汁,充滿黑松露嘅幽香。至於鵝肝唔單止有一大件,煎得焦香,外脆內嫩而富油潤,牛肉聽店員介紹喺以西冷入饌,做到好似生牛肉咁,柔軟而富咬口,所以,兩個主角都好好味。此外,色澤閃亮嘅溏心蛋,蛋黃流心盪漾,格外誘人,味濃柔滑,正呀!
bowl日式芝士雜坎 $20
個沾汁咁正,食剩當然有啲嘥,不妨好似我哋咗,加20蚊變為雜坎,即喺加入一碗白飯同芝士碎連湯汁同煮而成嘅「意大利飯」,輕易拉起一絲絲芝士絲,超好食。
bowl特濃雙色海膽沾麵 $298
其實,海膽沾麵共有兩款,一款喺基本嘅海膽沾麵($188),另一款喺特濃雙色海膽沾麵($298),兩者分別在於前者只用上一款海膽,後者除用上兩款海膽,海膽份量更喺加倍。所以,純粹想試試海膽沾麵可揀前者,如喺海膽死粉就當然要試後者。
聽店員介紹,麵上嘅海膽分別嚟自韓國及加拿大,而個沾汁更喺以海膽加入豬骨湯嚟做,所以,當麵條掛上沾汁,再伴一小片海膽,嗰份海膽味真喺幾澎湃。為咗襯番個海膽沾麵,個沾汁亦只有一款選擇。而啲魚子靚就靚喇,晶瑩剔透,不過齋食會頗鹹,伴麵又比較難啲。
bowl煎餃子 $32
一客有5隻,純粹過吓口癮而已,餃子內餡料好足,不過,底位煎得唔夠香脆,不過不失。
bowl雞軟骨棒(燒芝士味)$32
一客有兩支,備有3款口味:燒汁沙律醬、日式芥末沙律醬及燒芝士味。啲免治雞肉打得好幼滑,咬落有啲雞軟骨,口感過癮;唔單止灑上芝士粉,其實仲有落咗莫沙里拉芝士,令個雞棒變得更惹味,比起煎餃子,雞軟骨棒值得推薦。
試咗兩款新出嘅沾麵,小弟屬於食肉獸型,所以,個人偏好鵝肝牛魔塔沾麵,不過,整體而言,「肝」、「膽」雙雄都真喺各有特色。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$185

餐廳資料:
富士山55 Fujiyama 55
銅鑼灣伊榮街9號欣榮商業大廈地下1號舖
2363 3334

沒有留言:

發佈留言