2019年9月1日星期日

海薈 My Harbour:美味再「薈」

老婆考到個專業試,獲得個好成績,就梗喺要賀一賀啦,所以,專誠嚟到啟德郵輪碼頭,睇睇風景,並食餐有水準嘅晚餐慶祝吓。雖然,郵輪呢家嘢近十年八年都發展得好蓬勃,不過,小弟都仲未坐過;然而今晚到訪碼頭頂層花園嘅「海薈」,就曾經晌3、4年前機緣之下嚟過食晏,今次可謂後「薈」有期。
餐牌中有少少對餐廳定位嘅介紹,主要都喺做婚宴,始終做到婚宴喺幾賺到錢嘅項目。
既然喺搞婚宴嘅,環境裝修就有番咁上下,黑白格仔地磚,拱形天花,一派復古嘅英倫車站風,夠晒格調。而且,四周設有啲小白樹,掛上燈飾,餐廳尾又有個小舞台,浪漫有氣氛。
枱上嘅擺設亦唔馬虎,小枱燈、花環、精緻嘅餐具。
晌入門口位,就楝咗個牌,正正推介緊波士頓龍蝦為主打嘅晚市套餐,究竟詳情喺點呢?睇睇以下嘅餐牌就明白晒。
4道菜嘅晚餐,包括有沙律、餐湯、主菜及甜品,並奉送餐飲,而主菜共有6款選擇,由唔同嘅肉類或海鮮拼龍蝦,定價為$288-$468,視乎所揀嘅主菜。既然主打龍蝦,唔止主菜有龍蝦入饌,就連沙律及餐廳都有龍蝦元素,如果連甜品都加埋,就完整喇。
bowl波士頓龍蝦田園沙律
田園沙律都喺簡簡單單嘅沙律菜、車厘茄、櫻桃蘿蔔……等等,但取欣賞喺落嘅油醋份量剛好,唔會太多而令啲菜太濕,好清爽,再配搭埋龍蝦鉗肉,肉質鮮爽,帶點點海水味咁,喺一道好醒神嘅頭盤。
bowl傳統法式龍蝦湯
睇到餐湯深沉嘅色澤,感覺已好對辦。有人可能會覺得質感有啲稀,但正正喺落少咗「麵撈」嘅效果,無一般忌廉湯類嘅咁肥,口感確喺爽口啲,而龍蝦味就堅濃郁、好精華。此外,跟湯嘅麵包亦烘得軟綿,感覺喺塗咗橄欖油嚟烘。
bowl香煎深海比目魚柳、波士頓龍蝦配黑魚子香檳忌廉汁,時令蔬菜 $368
老婆揀咗比目魚,因為佢喺偏素之人,紅肉少食,白肉都OK。整道主菜賣相好爽朗,件深海比目魚柳煎得外皮非常之香脆,咬落真喺咯咯聲,而魚肉嫩滑細緻,且好有魚味,襯少少黑魚子連香檳忌廉汁,食味一流,老婆就大讚件魚本身好高質素。
bowl焗紐西蘭羊架配香煎波士頓龍蝦、黃芥末汁,薯蓉及蔬菜 $438
難得有羊揀,小弟就首選選羊架配龍蝦,而羊架有兩大支,燒得外觀焦香,煎到嘅生熟度啱啱好,色澤粉嫩而唔會有血水滲出。切一小口試試,肉質柔嫩富羊肉嘅羶香,無論沾點黃芥末汁,抑或薄荷啫喱,都一樣咁好食。
龍蝦方面呢?蝦鉗就用咗做沙律,亦無乜膏,所以,只有蝦身嘅一大口肉,入口好爽彈,又帶蝦鮮味。
伴菜就列明喺薯蓉及蔬菜,其實都喺大路嘢,不過,整得有心定無心,一食就知,就好似啲薯蓉咁,搓成半爛,柔滑得嚟又帶少少薯仔粒粒嘅口感,而且,啲薯仔好有薯味,無話撈呢樣嗰樣,此外,啲蜜糖豆爽口無渣,用料不賴。
bowl是日甜品
初時,估計甜點會唔會喺乜乜芝士多糕呢,原來喺一盤4款迷你慕絲杯,分別喺蜜瓜味、荔枝伯爵茶味、士多啤梨味及白朱古力味(我就覺喺似意式奶凍);對比起啲沙律、餐湯、主菜而言,啲甜品就有較大嘅回落,其實見到杯杯都花心思裝飾過,賣相的骰精緻,但慕絲部份就唔算好滑溜,整體喺OK嘅,只不過跟埋其他食物比,就變得普通咗。
bowl即磨咖啡、熱檸水
配甜品,都喺咖啡最襯,老婆就要熱檸水,啲杯碟都好靚架。最後,一口咖啡,一口慕絲,輕鬆完結今晚嘅波士頓龍蝦晚餐。
總括嚟講,餐廳嘅環境好,有氣氛,食物做得有一定水準,服務非常妥貼,店員好有禮貌,上菜速度又拿捏準,讓人舒服悠閒咁用餐。餐後,晌花園平台逛吓,欣賞吓對岸夜景,吹吹海風,讓涼意平靜人心。

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$445

餐廳資料:
海薈 My Harbour
九龍灣承豐道33號啟德郵輪碼頭頂層花園S302號舖
2748 1668

沒有留言:

發佈留言