2019年9月18日星期三

浜滝 Hamataki:「燒」息靈通

除咗深水埗,九龍城亦喺另一個卧虎藏龍嘅小社區,早前就試過「Chapter Two」嘅麵包,趁今晚無飯開,約咗夏總傾吓波經,訴吓苦,而今晚到訪嘅小店「浜滝」,知道晌九龍城都頗有名氣,一樣喺家出色小店。夏總佢下個月中就會飛過日本鳥取玩,今餐就食日本串燒熱熱身啦。
單睇門面,已好日本居酒屋風,踏入店內,裝修富心思,又充滿氣氛,天花掛住嘅旗幟隨冷氣飄揚,非常有旗海嘅感覺。咪睇室內好似唔喺好大,事後先留意到仲有二樓架,不過,就無上去望過。
入門口時,已留意到門上貼有唔少日本產食材嘅認證,所以,對店家所用嘅食材更具信心。當然,做得出唔出色,都仲要睇埋師傅嘅手勢。
翻一轉餐牌,食物嘅種類非常多,但一打開,竟然喺啲啤酒、燒酌、吟釀、梳打……等等行先。
跟住就仲有刺身、大量佐酒小食、冷盤、特色推介、串燒、拉麵、鐵鍋飯、特選類理……等等。
此外,仲有一張季節限定或時令食材嘅菜牌,以及數款鍋物。
bowl柚子蜜梳打 $25
其實好簡單,只喺將柚子蜜加入梳打水,但開沖出嚟又幾好飲喎,味道清新,同平時熱飲柚子蜜嘅感覺好唔同。
bowl特大青檸梳打 $48
果然特大,比我飲嘅柚子蜜梳打大一倍份量,夏總話酸香清爽,用嚟襯串燒、可樂餅,喺一流嘅選擇。
bowl雞肉漢堡串(配日本蛋)$28
先揀咗啲串燒嚟過吓場,邊飲邊傾。首先登場喺雞肉漢堡串,啲雞肉結實得嚟好鬆軟,沾上濃郁蛋香嘅蛋黃,配合埋啲醬汁,超好食。
bowl雞胸軟骨串 $18
雖然話喺軟骨串,原來夾雜少少雞肉,所以,咬口得嚟,又有番少少肉感,唔會太寡,而啲雞軟骨確喺爽爽脆脆咁,整體嚟講,口感真喺幾得意。
bowl大蔥雞肉串 $22、柚子雞肉串 $22
再嚟兩串唔同味道嘅雞肉串,放近前端喺大蔥雞肉串,雞肉好嫩滑,又富肉汁,而大蔥十分清爽,甚有青蔥嘅香氣;另一串嘅雞肉面面就唧咗啲自家製嘅柚子醬,柚子嘅香味堅突出,跟雞肉都好夾,頗討好嘅配搭。
bowl冬菇串 $18
連續幾串烤肉,換上一串燒冬菇緩衝一下。啲冬菇睇落燒到好似好乾咁,其實入口仲喺好多汁,絕無「乾爭爭」,並且好有菇香。
bowl燒沖繩菠蘿 $28
菠蘿喺小弟嘅喜愛食材,賣到28蚊串,感覺真喺幾貴,因為平常我買成個新鮮菠蘿返屋企切都喺廿蚊頭,不過,沖繩菠蘿未試過,就姑且一試。菠蘿燒到微暖,入口好清甜,好爆汁,更喺咬落無渣,喺好靚嘅原食材。
bowl綾町屋葡萄豚可樂餅(兩件) $88
因為見到佢哋門口掛住個「日本宮崎縣綾町屋葡萄豚」牌仔,好想知咩喺葡萄豚,所以,小試一下呢一道可樂餅。多年前對日食唔太認識,以為可樂餅有可樂成份,如果咁講當然被人笑啦,其實喺源一種自法國油炸嘢食Croquette,音譯就成為「可樂餅」,簡單講就即喺加料嘅烤薯餅。伴上大量蔥花,可以減去啲油膩度,而件可樂餅好脆口,至於啲豚肉好鮮甜,不過,你話好特別咩,小弟功力淺,又唔喺好食得出。
bowl鐵鍋明太子三文魚飯 $88
兩支公傾咗好多嘢,喺時候臨尾嗌個飯墊一墊,明太子三文魚飯相對無咁「肉感」,賣相唔好睇佢平平無奇,味道好有心思。三文魚面面淋咗一層明太子沙律醬,故此,入口酸酸鹹鹹,拌飯好正,三文魚又滑又香,兼帶少許油潤,飯粒熱辣辣,軟熟有飯香,簡單,卻做得有水準嘅一道鐵鍋飯。
雖然九龍城嘅交通有點點唔方便,但呢度越夜越多客,相信第時地鐵開通埋,呢區會變得仲旺,只要做菜有水準,保持高品質,生意就可以做到長做長旺,越做越有。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$215

餐廳資料:浜滝 Hamataki
九龍城福佬村道59號地下A舖
2386 5055

沒有留言:

發佈留言