2019年4月7日星期日

どストライク軒 Strike Noodles:了無軒掛

雖然唔喺拉麵控,但偶爾都會食吓拉麵,不過頻密度唔高。因為好老實,八、九十蚊一碗拉麵小弟覺得唔便宜,雖然知道唔喺搶錢,食材、人工、租金、師傅嘅心機……都喺成本,只喺心理一關而已。早前,睇雜誌介紹過呢一家晌大阪開業30年嘅拉麵店「どストライク軒」(都唔知點樣讀佢個名),主打較為清嘅白雞湯拉麵,勾起試一試嘅心態,所以,趁老婆嚟開尖沙咀返學,同佢入嚟食番碗拉麵。
嚟到鋪面,見到貼咗啲雜誌宣傳,就駐足望咗兩眼,原來晌日本一啲點評網站都獲得幾高分,而且,亦攞過唔少獎。
雖然,日本嘅年號就嚟會更改,但對日本嘅年號本身無咩感覺,但當走進店內,對嗰股「昭和」年代風嘅懷舊裝修喺感覺大少少。古雅嘅原木枱櫈、和式燈籠,好有一份地道拉麵店嘅風格。
店內主要以2人枱為主,只有近門口嘅幾張枱可以拼埋一齊,此外,就有多張吧枱位,所以,呢度夠適合一、兩個人嚟食,太大棚人就絕對唔方便。
如大多數嘅拉麵店,所賣嘅款式唔多,務求喺貴精不貴多。上文都講過,呢度主打白雞湯拉麵,有別於香港大部分拉麵店所賣嘅豬骨湯,基本上5款拉麵、拉麵套餐追加、單品、配品、飲品就喺成本餐牌嘅內容。
不過,較特色嘅飲品就有6款日本直送原樽嘅果汁梳打,定價$28一樽啫。
仲有一款「大魔王超BIG特製沾麵」,睇相真喺勁大碗,話明夠2-3人食,賣$198,真喺人多嘅話試得過。
此外,呢款勁大沾麵更搞咗個勁食比賽,一個人8分鐘內食得晒嘅話,就免費,未能成功者都只喺俾番正價而已。不過,呢類勁食比賽唔多啱我嘅,講真,小弟就自認無乜本事嘞!
bowl全熟桃味梳打 $28、信州白提子梳打 $28
平常老婆好少飲呢類汽水嘢,但見今次嘅梳打既喺日本直送,口味又特別,所以,我哋就一人揀咗一枝嚟試。佢話佢支桃味好香,而我枝白提就十分清甜,再者,食拉麵配汽水又確喺唔錯。
bowl白湯野菜醬油拉麵 $88
小弟就揀咗基本版嘅醬油拉麵,而呢度就唔興有加減配菜、麵條軟硬度……等等選擇,所以,整碗麵備有兩大片叉燒、溏心蛋、大蔥、椰菜、木耳、紫菜,麵條嘅份量亦十足。先飲啖湯,感覺幾鮮,亦無豬骨湯般咁漿口;叉燒比一般所見嘅巨型,口感軟腍而少肥,溏心蛋亦做得啱啱好,蛋黃綿香;麵條喺直麵,加上喺白雞湯,故無掛湯可言,但麵條咬落有韌勁,整體有中上嘅質素。
bowl白湯蜆松露鹽味拉麵 $98
老婆揀咗少肉嘅蜆松露鹽味拉麵,除有兩大片雞肉、大蜆、溏心蛋,仲有大量蔥花、紫洋蔥碎、木耳及椰菜。湯頭晌鮮味中,仲滲出微微松露香,唔太搶,算喺幾平衡;而雞肉比預期嫩滑,亦有雞鮮味,大蜆則味鮮,但就唔算好有肉地,不過,老婆就幾鍾意呢一款拉麵,因為較為清無咁膩,又唔會過鹹,食得安心了無牽掛。
相對以濃郁為亮點嘅豬骨湯,白雞湯可以稱為拉麵中嘅一股「小清泉」,唔同人總有唔同嘅喜好、口味,相信白雞湯一樣有大把捧場客,至少,我老婆就喜歡白雞湯,而小弟都喺鍾意豬骨湯多啲!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$120

餐廳資料:
どストライク軒 Strike Noodles
尖沙咀柯士甸路17號豐樂大廈地下2號舖
2682 6550

沒有留言:

發佈留言