2019年4月20日星期六

稻成京川滬 Dab-pa Modern Chinese Cuisine:津津樂稻

舊年年尾曾到訪過「稻成」,覺得環境幽雅、招呼熨貼、食物有水準,而3月去咗一轉長旅行,事隔一個多月,大家話搞個重聚日,就建議嚟「稻成」食番餐,話晒食過先敢推介俾班「老細」。去旅行又好,食嘢又好,搵埋一班志同「稻」合嘅朋友就過得特別開心。
之前嚟喺坐大堂,今次被安排晌坐入房(個房可以擺到兩圍),環境幽雅,感覺更靜侷,方便我哋重溫番旅行點滴。
部份老友比我早到埗,已食緊啲前菜($15 / 碟),趁未齊人,大家就研究吓有咩想食。上次都影過餐牌,目測都無乜點改,只喺調整過價錢而已,所以,今次就唔費時影多次。
一般茗茶收$6位,但店長好好人,俾我哋試一試黑杞子茶,小弟井底,都喺第一次飲,色澤藍藍哋,仲誤會以為喺蝶豆花,味道帶淡淡杞子清幽,講到食療功效就多囉,增強免疫力、抗疲勞、養肝明目……等等。
bowl雞絲拌粉皮 $52
大路得嚟,又穩陣嘅冷盤,等大家可以食住等。雞絲、青瓜絲切得幼細而工整,跟粉皮、麻醬拌勻,食落口感豐富,有爽、有滑,芝麻味香濃又唔過於黏口。
bowl蘇式燻魚 $72
燻魚喺另一款富特色嘅冷盤,肉質挺身而具咬口,咬落唔會一陣風咁,有嚼頭,而且,煙燻香極為突出,十分惹味,就算配碗白粥,都夠晒作為一餐呀!
bowl稻成黑松露小籠包($78)、稻成小籠包($42)
有加黑松露當然幽香好多啦,但原味嘅本身都做得唔錯,摺紋清晰,外皮搓得薄,肉餡鬆化富肉汁,又無話溝咗好多肥豬肉。
bowl烤北京填鴨 $358(全份) / $208(半份)
講起北京填鴨呢個經典菜式,又有人問,同片皮鴨有咩分別,顧名思義,片皮鴨主要喺片層鴨皮,而北京填鴨就片出皮連肉,唯「稻成」就唔興堂片,出到嚟就喺一整碟連皮鴨肉、配料及薄餅皮。
幾片鴨肉,加上青瓜條、京蔥、甜鴨醬,捲起嚟一啖入口,既充滿油香,又帶有清爽感,真喺好味到一件駁一件。
bowl松子桂花魚 $258
呢一味又喺一道經典菜,經典在於既花功夫,煮起嚟又要有手藝,否則,松子外型走晒樣,唔脆又唔好食。然而,依一尾就做得相當出色,一來賣相靚晒,二來個魚做到外脆內嫩,個汁底酸香唔嗆喉。
bowl蒜炒萵苣絲 $108
咁多肉,點都要有碟蔬菜平衡吓,奶油津白、毛豆百頁食得比較多,今次就試吓炒萵苣絲,萵苣絲切得大小均一,入口爽爽哋,簡單蒜蓉炒,幾香口。
bowl肉蟹炒年糕 $666
上海炒年糕、雪菜肉絲炒年糕食得多,店長推介呢一道肉蟹炒年糕,餐牌都無,喺近期推介俾客人嘅秘密菜式。既然個長旅行都使咗唔少錢,都唔志在豪少少食得高興啲,揀咗3隻大肉蟹嚟做,時價計,非常大份!
以份量及有成3隻大肉蟹計,又唔算貴喎,啲蟹真喺堆到成座山咁,蟹肉就故然好鮮味,肉質爽甜,而啲年糕吸收咗蟹嘅精華,令到令件年糕充滿蟹香,口感柔韌,真喺無得輸。其中一位友人勁鍾意食蟹,所以,大讚呢道菜式。
bowl杞子桂花糕
人多甜品就最好揀啲易分享嘅選擇,桂花糕就喺其一,不過,店長私人醒咗碟俾我哋,所以先會一客有7件咁多。桂花糕冰涼爽身,充滿桂花香,又加入好多杞子,清新有營。
bowl雪耳燉津梨
部份人就多想試試埋燉雪梨($38客),呢個都好好食,入口好清潤,雪梨好清甜,雪耳極之爽口,好啱女生享用,如果秋冬嚟食,感覺更加一流。
bowl高力豆沙
大家怕豆沙窩餅熱氣,就改以高力豆沙,一客4個($48客),但可以額外加配(+$14個),如果數口精嘅話,就會發現俾多幾蚊點兩客仲划算。每個做得漲卜卜,灑滿糖霜,外皮軟綿,內面放有唔少清甜嘅豆沙餡。
今晚被安排坐晌房,加上隔離枱嘅客都食得快完,八點左右已鬆人,令到我哋可以更靜侷嚟傾偈,並重溫過多月前旅行嘅點滴及趣事。今晚餐飯,除咗菜式有水準,尤其條桂花魚及年糕,食得大家津津樂道,而且,服務又夠熨貼真喺值得小弟再翻兜!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$250

餐廳資料:
稻成京川滬 Dab-pa Modern Chinese Cuisine
葵芳興芳路223號新都會廣場4樓413-416號舖
2330 8322

沒有留言:

發佈留言